Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kiralık Aşk dizisi zirveye yürüyor!

Kiralık Aşk dizisi zirveye yürüyor!
 

Başrollerini Elçin Sangu ve Barış Arduç un paylaştığı Kiralık Aşk dizisi henüz kısa bir süre önce başlamasına rağmen izleyici tarafından çok sevildi… Star tv nin bu yaz izleyicisiyle buluşturduğu dizinin henüz daha 3 bölümü yayınlandı ama şimdiden dizi fenomen oldu…

Kiralık Aşk a göz attığımız zaman aslında bilindik bir konusu var ama senaryo o kadar özenle hazırlanmış ki bu yüzden izleyenler sıkılmadan izliyor. Kiralık Aşk dizisinin başka bir dikkat çeken yönü ise şimdiye kadar çok fazla klişe sahne kullanılmaması dizi şu ana kadar hep kendi çizgisinde gitti. Özellikle son dönemdeki romantik komedi ve gençlik dizilerine baktığımız zaman hepsinin birbirine benzediğini görüyoruz ayrıca senaryolarındaki klişeler ve sağdan soldan kopya ettikleri sahneler ile de tamamen özgün olmayan bir önceki yapımlardan sahne ve senaryo çalarak yollarına devam ettiklerini görüyoruz… Kiralık Aşk dizisi bu yüzden şuan piyasadaki en iyi romantik komedi dizisi olarak gösteriliyor.

Elçin Sangu ve Barış Arduç da  iyi bir ikili olmuş. Dizide Levent Ülgen gibi yıllarını tiyatro ve tv sektörüne adamış başarılı ve tecrübeli bir oyuncunun da yer alması açıkçası pastanın üstündeki çilek gibi olmuş… Elçin Sangu daha önce birçok dizide yer alan bir oyuncu ve kendini çok geliştirmiş izleyicilere kaliteli bir oyunculuk sunabiliyor… Barış Arduç da daha önce birçok dizide rol aldığı için tecrübeli bir oyuncu ve oyunculuğu belli bir seviyede ve izleyicilerine oda hemen hemen iyi bir oyunculuk sunabiliyor…

Kiralık Aşk dizisinin bekli de bu kadar başarılı olmasının nedenlerinden biride başrol oyuncularının daha önceden belli bir tecrübe sahibi olması ve bu işin eğitimini almaları…Bildiğiniz gibi son dönemlerde oyunculukla alakası olmayan insanlar sırf çeşitli yarışma ya da mankenlik ajansları vasıtası ile sektöre sokuluyor ve çeşitli dizilerde rol alıyor. Tabi tecrübesiz ve eğitimsiz oyuncuların ekranlarda izleyiciye çok da bir şey veremediğini söylersek yanlış olmaz sanırım… Kiralık Aşk dizisi iyi ki daha önceden tecrübesi olan ve bu işin eğitimini almış oyuncuları seçmiş…

Kiralık Aşk dizisi aldığı reyting sonuçları ise çok iyi dizi 1. Bölümü nün ardından 2. Bölümü ile zirveye yerleşti ve survivor Allstar yarışmasını geride bıraktı.

Kiralık dizisi en son yayınlanan bölümü ile Total de : 7.53 reytingle 2. oldu. AB ölçümlerinde ise :6.01 reytingle yine 2. oldu.  Kiralık Aşk dizisi survivor gibi bir yapımı reytinglerde geçmeyi başaran nadir projelerden bir tanesi… Artık Survivor yarışması da final yaptığına göre ben dizinin çok daha fazla kitlelere ulaşacağını düşünüyorum… Kiralık Aşk dizisi bence bundan sonra zirveye yürür ve oradan uzun bir süre inmez…

Son zamanlarda reyting ölçümlerinde gene olarak oransal bir düşüş var bunun sebebini kimse anlayabilmiş değil… bu olayın ben Kiralık aşk dizisini çok etkileyeceğini düşünmüyorum belki genel olarak düşen reyting ölçüm tablosu oranları bir nebze olsun etkileyebilir ama bunun olması da çok normal… Bakalım dizinin yeni bölümü bu reyting ölçüm oranlarının bu esrarengiz değişiminden çok etkilenecek mi hep birlikte göreceğiz…

Şuana kadar dizinin hep iyi yönlerini ele aldık şimdi biraz da eleştirilecek yönlerine gelelim;

Dizide Elçin Sangu role girmiş ve izlerken bu kız olmuş diyorum rolü üstüne giymiş diyorum ama Barış Arduç un sahnelerini izlerken nedense az bir yapmacıklık hissediyorum sanki tam role girememiş gibime  geliyor. Barış Arduç un bazı sahnelerinde ciddi anlamda düşüklükler var zaten dikkatli izleyici bunu fark etmiştir çünkü fark edilmeyecek gibi değil… Barış Arduç anlaşılan tam anlamıyla rolü benimseyememiş ve karakteri üstüne giyememiş ama tabi daha çok yeni dizi zamanla ben düzeleceğini düşünüyorum, umarımda düzelir en kısa zamanda…

Dizide çok fazla sorun yok aslında bazen ritim düşüklüğü oluyor ama daha çok yeni olduğu için normal bence… Unutmadan şu konuya da değinmek istiyorum dizide şuana kadar bazı sahnelerde Aydilge adlı müzisyen’ in bazı parçaları kullanıldı,ben açıkçası Aydilge nin şarkılarının sahnelere çok uyduğunu düşünmüyorum… Dizinin Aydilge tarafından hazırlanan  ana müziği güzel olmuş ama dizide sahnelerde bence Aydilge kullanılmamalı iyi müzik bir sahneyi yükseltebildiği gibi düşürebiliyor da o yüzden seçilen şarkılar falan çok önemli açıkçası ben Aydilge nin şarkılarının sahneleri düşürdüğünü fark ettim… Aydilge şarkıları umarım çok fazla kullanılmaz ben Aydilge nin gerek ses gerek bir sanatçı olarak çok başarılı bir insan olduğunu da düşünmüyorum… Umarım yapım şirketi bunu fark eder ve daha iyi sanatçılar ve parçalarını sahnelerde kullanır…

Kiralık Aşk dizisi açık ara son senelerin en iyi romantik komedi dizisi gerek senaryo gerek oyuncularının oyunculukları ile izleyiciye kaliteli bir proje sunuyor.Dizi umarım aynı çizgide hatalarından ders alarak ve çıtayı yükselterek devam eder bunca saçma yeni nesil gençlik dizilerinin arasında Kiralık Aşk göze batıyor,kalite açısından şuan açık ara aynı tür rakiplerinden açık ara önde umarım bu başarısı artarak devam eder…

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..