Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Kiraz dudaklım

Kiraz dudaklım
 

Kiraz dudaklım,

Kızıl saçlım.

Hoş geldin Bodruma.

-Bu senede yalnız bırakmadın beni.

Sağolasın.

Her zamankinden daha güzelsin bu bahar.

Ne kadar da özlemişim seni,

Özlemin, burnumu sızlattı nedense bu yıl.

Kollarını boynuma doladı.

Hasretle.

Titreyerekten.

-Çok korktum bulamam seni diye.

Kötü bir kış geçirdim bu sene.

Neyse bak,

Kavuştum artık sana.

Bakalım,

Kaç yaz daha beraber olabileceğiz.

 Bilemem dedim.

Yüreğim tekliyor sürekli.

Zor yürüyorum artık.

Görmedin mi nasıl geldim yanına.

 

Zeytin kediyi sordu.

Öldü dedim.

Öldü.

Motor çiğnedi üç ay önce.

İki damla yaş süzüldü bal sarısı gözlerinden.

Kızıl yapraklarını büzdü.

SUSTU.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..