Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kırçiçeğim

Kırçiçeğim
 

"RESİM:PAPATYA650"


Aşk bir büyü gibi ağzımı dilimi bağladı sevdiceğim... Senin yanında olduğum zamanlar, ben, bende değilim… Şaşkınım, mecnunum, sensizim. Öyle zor ki sana bu kadar yakın olup da uzağındaymış gibi davranmak zorunda kalmak. Nereye koyacağımı bilemediğim terleyen ellerim… Kaçırdığım bakışlarım… Deli gibi heyecanlanan, küt küt çarpan kalbim… Kaskatı kesilen, kuruyan boğazım… Tükenen kelimelerim…

Es kaza anı paylaştığımızda, bitsin istemediğim ender anlar zihnime doldurmaya çalıştığım kareler… Yaralı kalbimin gözyaşlarını, sessiz hıçkırıklarını dizginlemeye çalıştığım, bitmemesini dilediğim ama bir o kadar çabuk bitmesini istediğim anlar…

Sevdiğimi anlaman beni korkutan hiç şüphesiz ki… Biliyorum imkânsızlığını, içimde kendi kendime yaşadığım duygularımın. Aramıza konan uzaktan akrabalık sana açılamam için koca bir engel tam şuramda. Ya senin umursamaz, beni hiçe sayan, yukarıdan bakan, aşağılayan, hor gören edan… Eger hissedersen sana karşı neler hissettiğimi dalga geçmen, olur olmaz yerde madara etmen, canımı yakman… En çok bundan korkuyorum ve sevgili olamasak bile yakınımda olduğunu bilmek, işte beni avutan bu. Ama Allah korusun, bir öğrensen, öğrensen bir… Seni tamamen kaybettiğim gibi yüzünü bile göremezsem. Nasıl yaşarım o zaman …

Bu gece senin, düğün gecen. Ya benim, benim ölüm gecem. Evlenip bir kuş gibi uçacaksın yuvadan… Sen zifafa, ben mezara gireceğim… Düğününün de, ölümümün de rengi beyaz.

Şimdi yeşil kazaklı resmin bende kalan bir tek… Bakıp bakıp kır çiçeğim diye sevdiğim seni.

Can, ah can, nasıl dayanacağım…

Gelin ata binmiş çoktan... Artık yapacak pek bir şey yok gibi… Bilincindeyim bunun... Tek taraflı aşk zor... Aşkımı kalbime gömeceğim, gömmek zorundayım şüphe yok ki... Başarmaya çalışacağım… Ya sen… Umduğun hayatı bulabilecek misin... Bilinmez... Yüreğimden geçen hiç değilse senin mutlu olman… Elbette yaşamadan bilinmez gelecek günlerin getirileri ve götürüleri… Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir ve deneyim yediğin kazıkların bileşkesidir. Bunları ben demiyorum, benden önce söylenmiş.

Yıllar geçtiğinde aynaya baktığında görebiliyorsan kendini tüm çıplaklığınla… Arkana dönüp bakmanı gerektirmiyorsa yaşadıkların… Anneni daha çok özlüyorsan… Dostlarından uzakta sızlıyorsa burnunun direği… Ve o zaman aklına geliyorsam ben naçizane… Çekinme ara beni. Bekliyor olacağım seni . “

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..