Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Kırgın değilim

Mutlu mutsuz geride kalan yıllarım.

Gönlümde sızı var, alınmayın hiç.

Belki zor geçti de, demez dillerim.

Sitemliyse sözüm, darılmayın hiç.

 

Yılı güne böldüm, kâr edemedim.

Mutluluğu güne, pay edemedim.

Kadere darılıp, vay be demedim.

Yanıyorken özüm, darılmayın hiç.

Kol kolaydık sizle, geçen zamanda.

Kalbimi susturdum, dedim aman ha!

Benden beni aldın, sustum O anda.

Görmüyorsa gözüm, darılmayın hiç.

 

Kırgınlığım yalnız, kullara benim.

Hasretim sitemim, yollara benim.

Zamansız kuruyan, dallarsa benim.

Tutmuyor dizlerim, darılmayın hiç

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..