Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

26 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kırık /3

Kırık /3
 

<ı>Kahredici yalancıları bilirdim, kahreden onlar değildi, her şeydeki eksikliğimdi avuçlarımdaki,

<ı>Her şeyde suskun zavallı arayışlardaki değil, basbayağı eksikliğimdi yaşama, her şeydeki

<ı>Eksik kaldıkça lanet yaşama uydurmalarımdı, bulmalarımdı, kaybettiklerimdeki

<ı>Bendim; tüm yalanlardaki…

<ı>Şimdi ben, size söyleyeceklerimden mesul değilken,

<ı>zavallı kaybedişime yanmadan yanarım terli ateşe yürürken.

<ı>Kaybedenlere varsa listede yer, beni de yazın!

<ı>Beni de yazın! ateşe yürürken…

<ı>Haykırırken şair duvar dibindekilerin en önüne geçti, yırttı gömleğini

<ı>Tarih,

<ı>kazanırken güçlüye haber uçurdu: yine kazandık!

<ı>Namlu ucunda

<ı>Sabırsızdı mermiler...

<ı>Duvar dibindekiler

<ı>Şaire seslendiler:

<ı>Sen tarih önünde eğilen, hayat bize küserken, mermi bize yakınken, çekil önümüzden.

<ı>Korkma!

<ı>Etimize sarıl biz ölürken…

<ı>Gece mermiler yağdı nemli namlulardan,

<ı>Avuçlardan aktı bileğli kan.

<ı>Sustu yalnızlık,

<ı>Geveze gece,

<ı>Ve

<ı>Sokak kedisi

<ı>Bir de şaşkın ay, rüzgarı yapraklarına yediren ulu ağaç,

<ı>Duvarın en yükseğinden izlediler,

<ı>O geceki

<ı>Sıradan katliamı,

<ı>şair ölürken…

<ı>

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..