Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Kırık ayna

Kırık ayna
 

Hala diğer yarısı boş yatağımın
Kimsesiz odamda perdelerimde katran
Ve camlarda tozlanmış ismin
Asırlık bir yalnızlığı simgeliyor her şey
Kısa bir vuslata beslemiş hayat en yetim yanlarımı
Sırf terkedip gidesin diye
Açmış yollarını, yakmış ışıkları ve neyin varsa dökmüş önüme

Ama hiç bir anlamı yok artık

Güzelim....

Hala duruyor karanlık yanı aynamın
Ve kızgın bir anın kırık aynada kanlı yansıması...
Bir yanı beni bir yanı kimsesizliği yansıtan o acı anları hala duruyor...
Üşüyen ve durulan bir denizin
Dalgalanan bedenleri gibi
Boş bir adanın isimsiz bir kayasında son bulan o acı anları hala duruyor

Öldü diyorum
ve bakıyorum kırık ayanama
Umudun beş yüzü görünüyor
Ama biri bile sana ait değil artık...

 
Toplam blog
: 67
: 319
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

5 yıldır hazır yemek sektöründe işletme müdürü olarak çalışıyorum. Yaptığım işin çok kutsal ve öneml..