Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kırık bir ezginin gölgesinde

Kırık bir ezginin gölgesinde
 

Yatağımda öylece uzanıyorum. Sıcak havanın uyutmadığı ve sabaha karşı uyumanın verdiği halsizlikle kalkamıyorum. Yatağımın içinde öylece tavanı izliyorum.

Dakikalar ilerliyor. Ortalık sessiz ve ben bu sessizlikten hiç hoşlanmıyorum. Odamı güzel bir ezgi doldursa diyorum… Ilık rüzgârıyla sarsa ve pamuk kelimeleriyle dokunsa yüreğime… Ellerimi uzatıyorum radyoma ve başlıyor müzik…

Kendimce sözler yazıyorum, odama dolan enstrümantal ezgiye… Dilimde en güzel aşk, en güzel duygular ses oluyor…

Sonra kırık bir ezgi başlıyor. Yüzümdeki tebessüm yerini kederli bir bakışa bırakıyor. Bu ezginin onun hayatından bir kesite ait olduğunu biliyorum… Bu şarkıyı duyduğu zaman hala aklına geliyor mu diye düşünüyorum? Aklım benimle oyun oynamaya başlıyor…

Şarkı ilerliyor ve her kelimeye binlerce anlam yüklüyorum… Dinlemekten büyük bir keyif aldığım o güzel ses, bu ezgiyle bana bitmek tükenmek bilmeyen oklarını fırlatıyor… Aklım yüzlerce soruyu arkası arkasına getiriyor…

Kırık bir ezgi yükseliyor... Ve kırık bir ezginin gölgesinde kalıyor yüreğim…

Resim: Arthur Hughes

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..