Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '20

 
Kategori
Edebiyat
 

Kırık bir kalbin öyküsü

 Her kızgınlığın üstesinden geliyorum. Bugün ona öfkelensem,yarın mum gibi eriyorum karşısında.Keşke kırgınlığımın geçmesi de kızgınlığım kadar kolay olsa...

   Görünce aydınlanan kalbim şimdilerde buruk. Yüzümde hüzünlü bir tebessüm, gözlerim nemli.Konuşmak istiyorum ama hangi cümle anlatır bilmiyorum hissettiğim duygunun derinliğini.Koşup boynuna sarılsam, kırılmış her bir parçam onun canını yakacak. Arkamı dönüp gitsem, sevgimin ağırlığının altından kalkamam.Affetmek için bahaneler arıyorum,kırık parçaları birleştirmeye çalışıyorum.Yüreğim kan içinde kalıyor, yine de kendimden geçiyorum, ondan vazgeçemiyorum...

 

 
Toplam blog
: 14
: 72
Kayıt tarihi
: 26.08.20
 
 

OkurGezerYazar... ..