Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Kırık bir vazoda duruyor hala bana verdiğin o kırmızı gül,

Kırık bir vazoda duruyor hala bana verdiğin o kırmızı gül,
 

Bir `` Tacettin Saraç Naco ` şiir` idir.


Kırık bir vazoda,

duruyor hala bana verdiğin

o kırmızı gül.

Hani bir beyaz mendilde vermiştin bana,

Üzerine ismimi yazmıştın; kırmızı bir kalemle kendin.

Ve birde bir kalp çizmiştin,

Yanına da kendi ismini yazmıştın.

Hem bu dünyada, hem ahirette de sevdiğimsin demiştin.

Allah bana sensizliği vermez inşallah demiştin.

Hatıralara nankörlük etmem demiştin.

Şimdiyse niye ayrıldın ki benden, aramıza kara kediler mi girdi.

Sen sevdiğimsin, canım ciğerim güzelim herşeyimsin.

Sen sevdiğim, aşkım, aşk çiçeğim,

Senle geçirdiğim o neşeli hoş romantik lezzetli günleri arıyorum arıyorum;

O sıcak sımsıcak aşkımızı, o saniyeleri arıyorum arıyorum.

Geziyorduk kol kola bu şehirde,

Bu şehrin her sokağında.

Bu şehrin her sokağında hala sen kokuyorsun; senin mis kokulu bal şeker tadını duyuyorum içimde.

Şimdiyse arıyorum arıyorum seni bu şehirde,

İstiyorum istiyorum seni bu şehirde, hep yanımda, evimde, kucağımda.

Sevdiğimsin, bir bir biricik tatlı, tadlı yarim aşkım, hayatımsın.

Ah`lar Vah`lar çekiyorum,

Acaba sevdiğim şimdi bensiz nerede ?

Gittim, şehrin her sokağına sordum ?

Sevdiğim geçti mi ki buralardan yine.

Aradım aradım, yok yok dediler.

Bulamadım sorduğum her yerden, bulamadım.

Kol kola sokakta, çarşıda gezen sevgilileri görüyorum.

Gördükçe bu mutlu aşık sevgilileri,

Kahr oluyorum, ağlıyorum, bitiyorum yerimde sevdiğim sevdiğim.

Sana hasretim ya ! Seni çok seviyorum ya ! Özlüyorum seni ya !

Gel gel ne olur gel, yalvarıyorum sana ya !

Lütfen !

Sevdiğim sevdiğim.

Nedir bu bana çektirdiğin kahır ?

Nedir bu bana çektirdiğin ızdırap ?

Seviyorum dedim, özlüyorum dedim.

Off diyorum, off off diyorum, off ya.

Geceler,saniyeler, günler geçmiyor sen olmadan sensiz,

Sen olmadan olmuyor olmuyor, yaşanmıyor hayat,

Niye bu ayrılık çilesindeyiz ?

Niye böyle olduk ikimiz ?

Niye niye ?

Ne iyi ki bir zamanlar bana,

Kırmızı bir gül vermiştin.

Ne iyi ki bana verdiğin o kırmızı gül`ü, ta bugüne kadar sakladım kırık bir vazo`mun içinde.

Saklıyorum saklıyorum,

Her saniye bakıyorum o bana verdiğin  kırmızı gül`e,

Bakarak yanıyorum yanıyorum derinden ateşli ateşli, seni istiyorum, seni istiyorum.

Bekliyorum seni, birgün geleceksin biliyorum.

Sevdiğim sevdiğim.

 

Şiir :  TACETTİN SARAÇ NACO `  kendi kaleminden.

Tüm telif haklar TACETTİN SARAÇ NACO` ya aittir.

twitter.com/tacettinsarac

facebook.com/ Yapımcı Prodüktör Tacettin Saraç

NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..