Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Kırık çatal meyhanesi

Kırık çatal meyhanesi
 

gözyaşı.internetten alındı.


gözlerimden vurdular beni
yığıldı karanlık gri
sokaklar suskun
gözlerimden astılar beni
dizi dizi ağlayan çocuklar

kafatasım bana ağır
ayaklarım prangalı
çölde kum yok
denizlerde su
gözlerimle dövdüler beni

kırık çatal meyhanesi
kırık plaklar çalar
alır götürür
bir yeşil vadiye
ama gözlerim görmüyor

gözyaşı dökmek ölümüne
bir can cananı kayıp
ufukta boran
ya içimdeki
prangalar

gözümden sakındığım
gözümden astılar beni
ne kefen ne kabir
uçurtmamda sallanırım
Nesimi'ye selam

kırık çatal meyhanesinde
kırık plaklar

 
Toplam blog
: 39
: 401
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Sıradan bir özel eğitimciyim, özel bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum.. ..