Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kırık kalpler durağı

Kırık kalpler durağı
 

RESİM NETTEN


Para kazandığım mesleğim muhasebecilik ve mesleğim gereği yıl sonlarında artan bir iş katsayısıyla çalışıyorum resmen nefes almak için es vermek zamanlarını bile unutuyorum. Mesleğimi eskiden severdim gençken öğrenme aşkımı birşeyleri kanıtlama telaşımı artık dört elle sarılıp işime gece mesaisi demeden çalışırdım ama artık yok saat bittimi kimse tutamaz beni :) ve birilerine sinirlendiğim zaman inşallah çocuğun muhasebeci olur diyerek intikam alır oldum :)

Bu yoğun dönemlerde kendime ayırabildiğim zamanlar işe gidip gelirken arabada geçen zamandır bazen trafik sıkışlığına yenik düşsemde bana yoldaş radyom veya bir düğmede bastığımda cd olan müziği dinlemek böylece beynimdeki yorgunluktan uzaklaşmama neden oluyor. O yüzden radyonun bende yeri ayrıdır; onsuz hayat yok bence.

Bu sabah işe gelirken ''Kırık Kalpler Durağında İnecek Var'' adlı şarkı ile tanıştım.

Şarkı müziği harika sonra söyleyende harika evet evet Candan Erçetin söylüyor.

Bayılıyorum bu insana sesi ve hayata duruşu ve tavrıyla hayranım.

Birden şarkıyı mırıldanır oldum.

''Sözleşmeden buluşuverir kırık kalpler
Anlatılmaz ama ordadır bütün dertler
Gönül kırgınlıkları hayat haksızlıkları
Kader yalnızlıkları çeken bütün kalpler ''

**

Biz muhasebecilerin sene sonlarında yaptığımız en büyük işlerden biride yıl sonu envanter çalışmasıdır...

Tamam şarkıyla ne alakası var diyeceksin biliyorum :)

Ama şarkı tamda yıl sonunda tamda es verdiğim zamanda geldi girdi hayatıma ki.

Bende tamda bu zamanlarda ne yaptı gelincik neler yaşadı neydi onu üzen şeyler bir yaşam envanterimi yaparım tıpkı şarkıdaki sözler gibi.

''Gönül durgunlukları hayat yorgunlukları
Şehir yalnızlıkları çeken bütün kalpler
Kimini yakıp geçen aşklar incitmiş
Kimini yanlış kararlar yıkıp geçmiş

Kimine yakın dostu ihanet etmiş
Kimi hayatın sillesini yemiş
Kırık kalpler durağında inecek var
Eteğindeki taşlkarı dökecek var
Doldurun kadehleri içel
im beraber
Yılların yorgunluğu geçene kadar''

***

Demi hayatın bizlerde bıraktığı ve envanterinde kabarık olanlar hep hayal kırıklıkları hep yanlış adımlardan oluşan hasarları düzeltmelerle geçiyor tabi ki geçecek ama kalan yıllaın yorgunluğu .

Ona da olgunluk deniyor.

Bu envanterde hiç mi güzellik yok hiç mi aşk sevda çekmeler .olmaz mı

Ama bunları tadı çok kısa sürüyor uzatmak istedikce aptalca şeylere tanıt oluyorsun.. Sonra kalan yine yorgunluk.

Bu senenin envanterinde kabarık olan Geos ailesi ile tanışmam oldu..onlarla gezdim durdum bir gezgin olarak hayatın tadına güzelliklerin farkında vardım ve ''Hayat yaşan andır '' dedim .

Ve en güzelide MB ailesiyle birlikteyim burda gelincikten çok şeyler var.

Kızdığımda hayata yazdım

Üzüldüğümde yazdım

Ağlamak isterken yazdım

Güzellikleri yaşarken yazdım

Gezerken anlatmak ve yazma telaşına düştüm

Anılar birıktirdim geldim yazdım

Düşüncelerimi yazdım ve kısaca bu yılın envanteri gelinciğe en kısa envanteri bu yazdıklarım oldu.

***

Candan Erçetinin yeni müzik çalışması harika ve işe gelir gelmez internet üzerinden cd ile ilgili bigilere baktım.

Kendisinin bu albüm çalışması için yaptığı yorum harika '' 5 yıl 5 ay 27 gündür susyorum.. Yaşıyorum, Görüyorum, Hissediyorum, Düşünüyorum, Yazıyorum, Ama susuyorum. Sanırım artık birşeyler söyleme zamanı'' ... Candan Erçetin

Bence hep söylemesi gereken gerçek sanatçılardan biri... İyiki bu cd geldi iyi ki sen söylüyorsun.

***

Sevgilerimle

Gelincik.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..