Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kırık kalpler kraliçesi

Kırık kalpler kraliçesi
 

Kırık kalpler şehrinin kraliçesiyim ben. Her yanım paramparça kalpli insanlarla dolu. Ama benim kalbim hepsinden daha çok parçalanmış. Bu kadar çok insanın içerisinde, yapayalnızım. Kırıklarla dolu bir yürekle geziniyorum işte.

Kırıklar batıyor ruhuma. Derin yaralar oluşuyor ruhumda. Kanlar akıyor, acılar artıyor bu yaralı yürekte. Herkes birşeyler istiyor düşüncesizce.

Daha büyüyor kırıklarınız, tuz buz. Hayır demeyi bilmemeniz zor durumda bırakıyor sizi. Hep istiyorlar ruhunuzun bir parçasını sizden ama, sizin için hiç bir şey yapmıyorlar.

Hep hatalı, hep suçlu, hep zavallı olan benim. Duygularım yokmuş gibi davranılmasından bıktım artık. Dün ağladım hemde çok, hemde sokak ortasında. Umrumda bile değildi bana bakan insanlar. Hep gülen gözlerim vurguna uğramıştı işte. Anlaşılmaz insanlar tarafından.

Ağlamama bile müsade etmediler, düğümlü kaldı gözyaşlarım içimde. Gitmek istedim, ölmek istedim, görmemek istedim. Ama hayata dönmek zorundaydım, gözlerimin içine bakan bir oğlum vardı çünkü. O küçücük elleriyle silmeye çalıştı gözyaşlarımı. İnanamadım göğsüne yatırdı, okşadı yüzümü. O küçücük yürekteki, bu büyük hareket şaşırttı beni. Ağlayamadım daha fazla, ben o kocaman yürekli çocuğun annesiyim. Yakışmaz bana ağlamak, şu an bile tutuyorum kendimi.

Ama öyle büyükki yalnızlığım, öyle kocaman ki. Oğlumun yürekliğinini kimse göstermedi bana. Hatta ağladığımı gören en yakınım dediğim insan hakaret etti gözyaşlarıma. Gülümsedim oğlumun hatrına bu hakaretlere. Çünkü onun o küçücük ellerini yormak istemedim daha fazla.

Kadınsınız, esirsiniz bir anlamda. Herşeyinize müdahale eder çevrenizde ki insanlar. Sizin duygularınızı önemsemeden. Bencilce, sadece kendileri varmış gibi hayatta. Sizin ne hayalleriniz, ne duygularınız, ne ruhunuz vardır onlar için. Siz sadece bir et parçası, istediklerinde kullandıkları bir insansınızdır.

Gireceğiniz işe, izin tarihinize, işten ayrılmanıza, çocuk doğurmanıza bile onlar karar verir. Ya uygularsınız, yada olacaklara katlanırsınız. Sizin düşünmeye, yaşamaya, hissetmeye hakkınız yoktur.

Ben kırık kalpler şehrinin kraliçesiyim. Kolay kolayda ayrılamayacağım bu görevden. Kalbimde bunca kırık varken ve hiç kimse onarmaya çalışmıyorken. Günbe gün artar kırıklar, onarılmadan...

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..