Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Kırık kalpler

Kırık kalpler
 

Merhaba gecelerin yalnız kalmış köhne sevgilisi.

Gecelerin adına, ıslak dudaklarından öpermişçesine sesleniyorum.

Yalnızlığın ardına sığınmış bir ayyaş misali.

Gerçi içmeyi de pek sevmem ya.

Neyse eda süzülesice gözlerinden mihraba doğru.

Ve sonsuzluğa ışık yakasıca!

Âşıkmışçasına, âşık olduğunu sanan sen!

Ve derdine derman arayıp ta bulamayan ben!

Sence sevginin adının yalnızlık olma ihtimali ne dersin?

Ya da sevdiğin kadını ne kadar seversin?

Bilir misin, bilmem.

Yılmaz Erdoğan’ın bir sözü vardır.

Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevmiştim.

Not: bu şiir bana aittir, kopyalanamaz, izinsiz kullanılamaz.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..