Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Kırılgan bir yürek...

Kırılgan bir yürek...
 

Bunu hiç hesaba katmadım...Onun yüreğinin bu kadar çabuk kırılacak denli narin olduğunu... Sandım ki; kalbimin içini görür, sandım ki; bilir onu hiç bir zaman incitmeyeceğimi hatta bunun aklımdan bile geçmeyeceğini...Oysa hiç aklıma gelmeyen bir şey vardı...Zamanın onun kalbi üzerinde açtığı yaralar...O kalbin, incecik narin bir porselen gibi hassaslaştığı ve minik bir darbeyle kırılıp dağılacağı...

Bazı insanlar böyledirler. Katı bir kabuk altında, özenle korudukları, incitilmesinden deli gibi korktukları narin bir kalp taşırlar. Bu yüzden kendilerini çekerler, bu yüzdendir tek başınalıkları. Kalabalıklar arasında o narin porselenle dolaşmak kolay değildir çünkü. Bilirler bunu...

Ne kolaydır insanları incitmek ve ne kadar zordur o incinmiş yürekleri tamir etmeye çalışmak. Sen o katı kabuğa aldanır ve herşeyin ona çarpıp geçtiğini sanırsın. Oysa çarpıp düşenler içerdeki o kırılgan hassas kalp üzerinde çatlaklar oluşturur dışardan görmezsin.

Şimdi, istemeden, bir kalpte çatlaklar açmış olmanın kederindeyim. O kalbin üzerindeki küçük çatlaklara parmaklarımla dokunup hepsini mucize gibi iyileştirmek istiyorum. Oysa o kalbini alıp kulesine kapandı. Kırgın gözlerle bakmıyor bana, kırgın sözler de söylemiyor. İncecik bir buğu gibi süzülüyor havada o incinmiş yüreğinin hayaleti...Derin derin soluyup o incinmişlikleri içime çekiyorum, içim sızlıyor...

RESİM:http://www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..