Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Kırılmayan sükunet paramparça kalp

Kırılmayan sükunet paramparça kalp
 

Gözlerimi hiç ayırmadan telefona bakıyorum

Ümit eşiğim günden güne yükselip alçalırken

Dünya dönüyor

Bense odanın içinde

Senin için geometrik şekiller çiziyorum.

Aramanı beklemek,

Karın boşluğumda bir kirpi beslemek gibi

Bizimki karşılıklı ödetilen bir diyet...

Herkes kendi başının celladı...

Herkes en çok kendine yabancı.

Kırılmayan sükunet, paramparça kalp...

Ah! Gecelerce beklemek

Hiç gelemeyecek bir çağrıyı...

Belki de artık kabullenme zamanıdır,

Ölülerin telefon kullanmadığını...

 
Toplam blog
: 42
: 1011
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

1980 'de doğdum. Batı'da küçük bir şehirde büyüdüm. Büyüyünce durduğum yerde duramaz oldum. Kuş o..