Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '07

 
Kategori
Haftasonu
 

Kırın zincirlerinizi... Bırakın İstanbul' u arkanızda... Biraz nefes alın...

Kırın zincirlerinizi... Bırakın İstanbul' u arkanızda... Biraz nefes alın...
 

Merhaba,

Sizleri anlayamıyorum bazen... Neden tıkılıp kalıyorsunuz o şehirde... Boğaz' ı gördüğünüz Çamlıca' ya çıktığınız da yok... Ne Kavaklar'a gider balık yersiniz ne de Adalar' a faytonla gezmeye...

Peki neden kırılamıyor bu İstanbul zinciri... Neden Asya' dan Avrupa' ya geçişte harcadığınız zamanlarla kaçmıyorsunuz o boğucu yerden...

Sevgilinizi kaç zamandır gözlerinin içine bakıp dinlemediğinizi bir düşünsenize... Gürültülü ortamlarda duyuramazken size sesini, nelerin çatırdayıp gittiğinin farkında mısınız?

Ya annenizle en son ne zaman sohbet ettiniz, ne zaman eskilerden bahsettiniz... Sesinin cıvıltılı bir ton aldığı, babanızla tanışma maceralarını, kaçamak bakışları, sizin doğumunuzdaki heyecanı en son ne zaman dinlediniz onun sesinden... Yorgun belki ama çok neşeli o sesi dinlemek için neden bu kadar beklediniz...

En son ne zaman arkadaşlarınla birlikte sadece birbirinizin sesini duyabileceğiiz bir yerde beraber oldunuz... Okul anılarından, eski flörtlerden bahsettiniz... Şanslıysanız hatta yatakhane anılarınızı bile paylaştınız...

Bu gibi örnekleri çoğaltmak o kadar kolay ki... Neden mi yazıyorum; her hafta onlarca şanslı aileye ev sahipliği yapıyorum burada... Giderlerken teşekkür ettikleri şey yedikleri içtikleri değil farkındayım... Birbirlerine en kısa zamanda ve daha kalabalık bir grupla hatta diğerlerini de çağıralım derken yakalıyorum onları... Bir iki hafta sonra gerçekten daha bir kalabalık, daha bir coşkuyla dönüyor buralara...

Benim de imrenmediğim olmuyor değil hani! Ve üç değişik grupla böyle bir organizasyon yapmam gerektiğine inandım... Birincisi ilkokulumla, Paşakapısı İlkokulu; ikincisi hayatımın anlamıyla Galatasaray Lisesi; ve sonuncusu Boğaziçi Üniversitesiyle...

Bakın bence bunu bir düşünün... Eğer benim gibi otuzlu yaşlardaysanız; ilkokul arkadaşlarınızı görmeyeli 20 sene olmuş olabilir. Mutlaka birini bulunca arkası çorap söküğü gibi geliyor... Deneyin, gerçekten işe yarayacak... Düşünsenize nasıl bir renk gelecek hayatınıza... Bu arada mutlaka buluşmaya herkes elindeki eski fotoğraflarla gelsin, çok eğlenceli olacak eminim...

Ben buralardayım, Ağva'da kime Barış deseniz sizi hemen bana getirirler... Bulamayanlara da kısa bir adres Riverside Otel, Ixir Beach Club ya da İddaa Bayi...

Görüşmek üzere efendim...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..