Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kırın zincirlerinizi..

Kırın zincirlerinizi..
 

Hey!
Sevgili öğretmenler..
Dün bir..
Bugün iki..

Daha çok öğrencilere iyi dersler dileklerinde bulunulur..
Ben bu yıl sizlere iyi bir 2008/09 öğretim yılı diliyorum..
Sizler olursanız öğrencilere iyi dersler dilenebilir ancak..

Bu yıl zincirlerinizi kırmanızı istiyorum sizlerden..
Milli Eğitim'in belli bir şablonu var..Belli bir eğitim-öğretim müfredatı mutlaka gereklidir, bunları biliyoruz..
Ama, öğrencileri sıkan, geren ve dolayısıyla başarısız kılan bazı durumlar var..
Örneğin kıyafet durumları..
Öncelikle ihalelerle namalanan tekstil üreticilerin akışlarını durdurulması ve öğrencilerin daha şeffaf öğrenim görebilmeleri için kıyafet özgürlüğüne onay verin lütfen..
Öğrenciler serbest kıyafetleriyle kendilerine daha çok özgüven sağlamış olurlar..ve özgüveni sağlamış öğrenci, derslerinde de daha başarılı olurlar..

Bu bir..
İkncisi..
Milli Eğitim'in ders programlarından sapınız demiyeceğim..
Eğer, Matematik, Türkçe veya Coğrafya öğretmeniyseniz, branşınız ne olursa olsun..
Normal kırk beş dakikalık ders saatiniz başlar başlamaz, hemen derse başlamayınız..
Ders saatinizin ilk on dakikasını öğrencilerinizle sanat konuşun..resimden, tiyatrodan bahsedin, hatta türkü veya şarkı söyleyin birlikte..
Böylelikle öğrenciniz ders'e daha iyi konsantre olacak, dolayısıyla başarılı bir sonuç çıkaracaktır..

Sanat'ın ve sanatcı'nın önemini kazanan öğrencilerin mezuniyetlerini düşünün..hepsi barışık düşünceli, saygı ve sevgiyi bilen birer dinamik eleman olarak hayata atılacaklar..
Ve..
Sanat yüklü beyinlerle ülkeyi yönetecekler..

Siz eğer silah yerine kalem-kağıt diyorsanız..
Kırın zincirlerinizi..

Saygılar..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..