Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kırıntılar...1

İnsan dünyaya iki küçük noktacıktan değil, yüreğiyle, sevgisiyle bakmalı...

....

Ben yüreğimi koyup darağacına, taburenin kayma ihtimalini bile önemsemezken...insanlar yeterince sevemediler beni...

....

Kırıp atabilmek o kadar kolayken bir dalı

Yerine koymanın imkansızlığını anlayınca ayrılır insanların yolları...

...

Gidebilmeyi bilmek

Çok uzaklara...

Belki bir deniz kıyısında

Yeniden dönmek hayata...

...

Hiç yaşayamadık kendimizi

Hep edilgen olduk o devrik cümlelerde...

...

Yerine başkasını koymak o kadar kolay olsaydı eğer sevmiş olmazdım seni...

...

Ben senin için ölüyorum...

Sen benim için yaşamıyorsun bile...

...

Altüst olmuş yüreğimin satıraralarına gizlenen tek tük güzel günler gibisin...

...

Her geçen dakika bir hançer saplıyor yüreğime

Gelirsen delik deşik kalbimi sar önce...

 
Toplam blog
: 15
: 345
Kayıt tarihi
: 04.11.09
 
 

Yıllardır yazdığım karalamaları, denemeleri tıp fakültesi boyunca paylaşmaya fırsat bulamamış bir do..