Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kırk bir kere maşallah diyelim...

Kırk bir kere maşallah diyelim...
 

13.07.2007 tarihinde başladı MB'deki yazı yolculuğum. Aşkla, dünya meseleleriyle, siyasetle, doğayla, tatille, kendimle kendimce ne varsa paylaşmak istedim hayata dair aslında. Ondan, bundan, şundan kattım birer parça ama en önemlisi emeğimi kattım yüreğimi kattım yazdıklarıma. Kalemle yazmak gibi olmuyor canım dedi klavye tuşlarına basmak, beyaz kağıtlara dökülmeli önce kelimeler. Her yazımı ayrı ayrı kağıtlara yazdım ilk önce sonra geçirdim sanal ortama....

Paylaştıkça çoğalan görüşlere, dillendirdikçe meydana gelen fikirlere tanıklık ettim kimi zaman kimi zaman bir aşığın derdine ortak oldum. Hiç tanımadığım birinin sırrını öğrendim ve sırrı sır olmaktan bile çıkaran yazının gücünü hissettim her okuduğum yazıda. Kiminizin kardeşi, kiminizin yoldaşı, kiminizin arkadaşı oldum görmesemde sizleri yazılarınızı okudukça sizleri asırlardır tanıyormuşcasına benimseyip sizlerle bütün oldum. Kendimi anlattım en çıplak halimle, fikirlerimi savundum ateşli, aşklarımı, umutlarımı, dostlarımı paylaştım. Yazdım yazdıkça çoğaldım çoğaldıkça anladım anladıkça anlamlandırdım. Her fikre, her aşka, her insana yakınlık duymanın tadına vardım aranızda. İyi ki anlatacak bir şeylerim varmış, iyi ki anlayan birileri...

ZADİG ustam rüyalarından satın almaya başladığım günden itibaren hep bir uyku ile uyanıklık arasında dolaşmaktayım bilesin. Yoldaş olarak yokluğunu aratmamaya çalışsakda yerini dolduracak bir kişi zor geliyor MB'ye derim başka da bir lafım yok sana. Yine yoksun uzun zamandır bak ezberledim yazılarını haberin ola. Her daim sevgiyle ve sağlıkla kal.

Neşe hanım; insanın hoşluğu iyiliği bu kadar mı yansır suratına. Tanıma şansına erişemedim daha ama biliyorum hiç ummadığımız bir yerde kesişecek yollarımız nasıl da hissediyorum bunu bilesiniz. Duygularıma, aşklarıma kulak verip dinlediğiniz, fikirlerimi desteklediğiniz için teşekkürlerimi sunuyorum. Her daim sonsuz bir sevgi ve saygıyla. İçinizdeki çocuk hiç ölmesin.

Hepimizin bir psikologa ihtiyacı var şu yaşadığımız dünyanın yükünü biraz olsun atmak için omuzlarımızdan ve anlam katabilmek için benliğimize ya da daha iyi anlamlandırmak için çevremizdeki diğer canlıları. Yazılarınızdaki gibi insanın içine huzur veriyor gülüşünüz. Siz mesleğini tam olarak severek yapanlardansınız eminim buna çünkü bu kadar iyi anlayabilmek herşeyi pek fazla nasip olmaz her insana. Verdiğiniz tüm manevi destek uzaktan bile huzur verdi ruhuma. Nilgün hanım beyninize ve ruhunuza sağlık. Kocaman öpücükler gönderiyorum size kabul ola.

MB'de aşk ve aşık olmak en çok sana yakışıyor arkadaşım. Sen aşkı nasıl yaşıyorsan, acısını nasıl çekiyorsan aynen seninle birlikte hissediyorum inan bana. Sevgili dostum Ersin inan aşk adamısın sen ve inan birgün gelecek bunu anlayacak 'O'da. Aşklarıma ortak olduğun ve paylaştığın dertlerim için teşekkür ederim sana. Aşkla kal.

Her şeyden biraz, benim gibi. Azı karar çoğu zarar. Çok siyasette iyi olmaz çok aşkta. İnsan arada bir gülmeli, güldürmeli. Ağlatmaktan daha zordur güldürmek aslında. MB'nin mizahcısı, yüzümün kas ağrısı, midemin kırampları. Hep senin yüzünden ağız tadı ile üzülemedim en üzülmem gereken olaylara. Deriz ya insan oğluyuz işte 'Güleriz ağlanacak halimize'. Ümit kalemine ve aklına sağlık diyorum sana. Tabi bu Karagöz oyunun Hacivatı'nı da unutmamak gerek. Hiç eksik olmasın neşeniz Ali bey. Ümit beyle uğraşmaya devam.

Günü yorumlayanlar arasında unutulmaması gerekenler Talip bey, Ali Necati bey. Gazete okumaz oldum canım sizin yüzünüzden. Açıyorum MB'yi ne var ne yok hepsi maşallah satırlarınızda. Hem de öyle harika, öyle oturaklı. Hani derler ya 'Taşı gediğine oturtmak' işte siz ustalarsınız bu alanda. Ne diyeyim başımızdan eksik olmayın sonra o kadar haberi keyifsi keyifsiz hiç çekemem okumayı inanın bana. Efendim ikinize de en derin saygılarımla.

Ölmeyecek arkadaşım hiç bir canlı. Dünyamız yok olmayacak. Bizler var oldukça duracak bu katliamlar. İnsanlık bir gün yaptıklarından utanç duyacak. Bütün hayvanları ve doğayı koruyanlar adına duyarlı olan herkese nezninde teşekkür ederim. Seni de kucaklarım tüm içtenliğimle albinokanguru.

Blog'da neler oluyor. Birileri yeni kuramlar peşinde, yeni yeni kelimeler icat ediyor. Yapma be böyle kardeşim Yapukay. Kaotizm falan bunlar bizi bozar:) Sen iyisimi aşktan haber ver yada güldür şöyle bizi inceden. Sevgiler kaotizm en dibinden...

Fikrimiz bir olmasada zikrimiz bir olmasada, ayrılıklarda değer katar hayata. Her şeye sagı duymak gerek. Sormak öğrenmek gerek. Ne dedik en başından daha anlamak ve anlamlandırmak için çıktık bu yazın yolculuğuna. Bibliyolif, Yunus Kubilay sizlere de teşekkür ederim. Medeni bir ortamda savunulan her görüş değerlidir her zaman.
Nariçi, Doğan Durgun, Pirmete, september1 özlem, Şahin Yamaner sanmayın unuttum sizleri. Şiirlerinizde yazılarınızda kaybettim zaman zaman kendimi zaman zaman da buldum bir satır arasında. Ne güzeş anlatım, ne kadar kıvrak kelimeler. Sizi met etmek bana düşmez ama kelimleri bu kadar iyi oynatmak çok da harcı olmasa gerek her insanın dimi ya. 'Aşk acıtmaz ve ayrılık ağlatmaz', 'Geleceğim bir gün', 'Meykap'. okumayanlaınız varsa bu yazarlara dikkat. Fena halde bağımlılık yapıyorlar kendileri benden söylemesi.

Geride kalıyor her şey. Söylenen her laf kayboluyor uzay boşluğunda. Sözler uçuyor ama yazı kalıyor geride. Her zaman kendinden emin vakur bir duruşla. Düşünülerek çıkıyor kelimeler ağızdan, bir fikir eni konu savunuluyor, bir aşk en ince sözcüklerle anlamlandırılıyor, insanın beyninin özgürlük anları bunlar. Kırk birinci blogumda hepinizin yüreğine, beynine, kalemine sağlık. Haydi hepimize, "Kırk bir kere maşallah"...







 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..