Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Kırkından sonra!

Son günlerde çok canım sıkılıyor doktor!
Niyekine?
Ben ne bileyim, doktor sizsiniz, işte makbuzum!
Sahi, siz ne doktorusunuz doktor?
Şeyy, branşımın sonu, koloji ile bitiyor!
O ne yaa?
Tıbbi bir terim, siz anlamazsınız!
Bir nevi danışmanlık diyelim!
Daha önce hiç psikyatriste gittiniz mi?
Teessüf ederim doktor, ben deli miyim?
Henüz değilsiniz, ama çeyrek kalmış!
Nassı yani?
Can sıkıntısı, iyiye alamet değil!
Evli misiniz peki?
Evet, ama!
Aması ne?
Şeyyyy, söylemesem!
Evliyim ama damat değilim!
Hep salondaki kanepede yatıyorum valla!
Yalnızlık çekiyorsunuz anlaşılan!
Anlatın bakalım bir gününüz nasıl geçiyor?
Eğer ben istersem çabuk geçiyor doktor!
Sabaha kadar kafayı çekersem akşama kadar rahat uyuyorum!
Ama içmek çözüm değil, acilen bırakmanız gerekiyor!
Ben de çok istiyorum aslında!
Kiler, balkon ağzına kadar şişe dolu doktor!
Adım sarhoşa çıkar diye kapıcıya vermektende utanıyorum!
Çözüm olarak evde hayvan besleseniz diyorum, hatta ısrar ediyorum!
Pozitif enerji saçarlar, çabuk iyileşirsiniz!
Düşünmedim mi sanıyorsunuz?
Ama hanım kızıyor kıl tüy falan, uğraşamam diyor!
Hımm, size acilen sıkıntılarını giderecek bir meşgale gerekiyor!
Madem kedi, köpek yasak o zaman evde bir çocuk faydalı olabilir!
Tüm stresinizi alır valla, kaynımdan biliyorum!
Sizi fevkalade tedavi eder!
İki tane kazık var, ama tam aksine stres yaratıyorlar doktor!
Yenisini yapın diyorum, bıcır bıcır!
Mümkün değil doktor!
Köye gittiğinde anası tembihlemiş!
Kırkından sonra daha çok azar bu erkek kısmı diye!
Teneşir paklar sözüne inandırmışlar kendilerini!
Kayınpederden çok çekmiş güya!
Sıkıştırırsa çık gel demiş!
Günah'a gireceğime camiye gitmeliymişim!
Yanağından makas bile alamıyorum doktor!
Yok yok, ben içip içip gebereyim en iyisi!
Ağzınızdan yel alsın, doktor tavsiyesi dersiniz!
Nassı yani?
Bir akşam, birer kadeh içki de kanınızı sulandırır!
Sonra abajurun ampulünü pembe renkli olanıyla değiştirin!

Yuh, o kadarını biliyoruz yahu, ama bu o kadar kolay mı?
Pencereyi açar, mahalleyi başımıza toplar valla!
Siz bana okkalı bir rapor yazın o zaman!
Ama ilaç değil, bana söylediklerinizin aynısını yazın!
Doktor tavsiyesi olmazsa tövbe inanmaz!
Kudurdun mu heriiif der yine!
Takaüt'üm ya, evde çok canım sıkılıyor!
Sayenizde biraz bayram edeyim doktor!
Beni yanına yaklaştırmıyor, yaşından başından utan diyor!
Sahi bu işin yaşı kaç doktor?


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..