Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kırkından sonra aşk

Kırkından sonra aşk
 

Hiçte üşüyormuş gibi durmuyordu. Minik bir kuş gibi sokulmuştu içime. Tanıdık bir rüzgardı içimi ürperten. Titrememin nedeni hafif hafif esen bu rüzgarmıydı, yoksa kalbimin atışlarını anlamsızca artıran çılgınca düşüncelermiydi? Yaşamın yeni bir oyunumuydu sahneye koymam gereken. Kaldırabilirmiydi bu rolü beyazlamış saçlarımla, zaman zaman yorulduğunu hissettiğim bedenim. İçimden nasılda koklamak geliyor çiçekleri, koşmak geliyor çılgınca öylesine bir yerlere. Kahkaha atmak istiyorum anlamsızca. Dans etmek istiyorum ve.. ve göstermek istiyorum bunca yıl öğrendiğim en ince figürleri. Haykırmak istiyorum hayata ben burdayım diye.

İçimin bir yerlerinde boş bırakılmış sayfalar var sanki yaşanmamış. Onun fotoğrafındaki gülümseyişinde, belki yazdığı bir kaç kelimede yada hiç gidilmemiş bir şehrin sahilinde. Sanki acilen yaşanması gereken bir aşk hikayesi var aklımın bir köşesinde. Yıllardır anladığım hatta ezbere su gibi içtiğim bir sevginin anlatılması lazım sevgiliye. Giden bir trenin arkasından dökecek gözyaşları için vaktim yok artık. Onu büyük bir sabırla bekleyecek zamanların son mevsiminde olduğumu biliyorum artık.

Peki içimdeki korkunun anlamı ne öyleyse. Zaten kaybedeceğim ne varki yaşamın son aşk sahnesinde? Oynadığım bütün rollerin tecrübesiyle, hangi acemi genç su dökebilir elime. Sayfalarca yazıdan daha etkili sözlerim, onlarca aşk hikayesi anlatır bir bakışta gözlerim. Evet evet ona hemen söylemeliyim onu çok sevdiğimi. Neden zorlanıyorum sanki bu kadar. Nerede kaldı biraz evvel övündüğüm tecrübelerim. Aşkların en güzelini yaşatırım aslında, az hatalı, hayal kırıklığı yüzdesi sıfır..

Çok yaşlıda sayılmam. Kırk yaşları insanın en güzel yaşlarıdır derler. Ama bir laf daha vardır. Kırkından sonra azanı teneşir paklar diye. Yok canım ne alakası var. Azmak falan diye. Benimkisi çok romantik ve şiir gibi olacak. Evet galiba aşık oldum. Şu anda ona sımsıkı sarılıyorum. Ama hiçte üşümüş gibi durmuyor. Minik bir kuş gibi sokulmuş içime. Tanıdık bir rüzgar olmalı içimi ürperten. Titrememin nedeni hafif hafif esen rüzgarmı acaba. Hayır hayır galiba üşüyorum. Evet evet ben üşüyorum. Ben kırk yaşlarındayım. Galiba artık yaşlanıyorum. Yaşlanıyorum ama yinede aşık olmak istiyorum. Bu son perdeyi çılgınca oynamak istiyorum.

Metin Özkaya

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..