Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Kırlangıç-4-

Kırlangıç-4-
 

Ah bilebilseydin...

Kanat takardım kollarıma

Bir şarkı tuttururdum yürekten

Bitmek bilmezdi bir türlü yollar

Şimdi anladım, zamanla bitermiş herşey...

Aşk dediğin de bir masalmış

Zamana yenik düşermiş duygular

Her iş matematiğe dönermiş sonunda...

Al gülüm ver gülüm...

Sen yoluna, ben yoluma

Toplama, çıkarma çarpma ve bölme...

İki ileri bir geri

Üç aşağı beş yukarı

Aynı kapıya çıkarmış yollar...

Ah bir bilebilseydin...

Kanat takardım kollarıma

Yelken açardım düşlerime

Kırılmazdı kanadım

Üşümezdi yüreğim.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..