Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Kirli çamaşırlarımız

Kirli çamaşırlarımız
 

KİRLİ ÇAMAŞIRLARIMIZ İPTE.


WıkıLeaks, dünyayı sarsmaya devam ediyor. Herkes konuşuyor. Anlayan da konuşuyor, anlamayan da. Sevinenler de var. Üzülenler de. “Bak, ben demiştim” diyenler çoğunlukta. Öyle anlaşılıyor ki, herkes, her şeyi biliyormuş da, bir tek ben bilmiyormuşum.

Ortak değerlendirme şu: Devletlerin kirli çamaşırları ortaya çıktı. Biri, kirli çamaşırları çalmış, asmış ipe, teşhir ediyor. Bu, falancanın kirli donu, bu, filancanın yırtık kilotu. Aha bu, feşmekan ın, kirli sutyeni. Bak, bu da onun uzun paçalısı. Kimilerinin kirli çamaşırları ipe asılırken, kimilerinin hiç çamaşırı çıkmadı. İnsanın aklına her şey geliyor. Acaba kirlisi mi yoktu, iç çamaşırı kullanmıyor muydu? Bizim de bayağı çok kirlimiz çıktı. Çoğunluğu, AKP, markalı. Tangası da var, iplisi de, transparanı da. Nedense, tesettürlüsü yok. Durum, iç açıcı değil. Başbakan bayağı huylanmış gibi. Daha şimdiden savunmaya geçti. Başbakan dedi ki: ”Bu iddiaları, yapan da, yazan da alçaktır. Vallahi ben yazmıyorum. Ben, yazılanlara bakıyorum. Bağcıklı medya, işin gırgırında, onlara göre tüm bunlar, dedikodudan ibaret. Yandaş ve Candaşlar, dedikodu deseler de, ABD, belgelerin gerçek olduğunu kabul etti. Canım, ne varmış bunda? Herkesin gerçeği başka. Ne demiş atalarımız: Gözünle görmediğine inanma. İsviçre Bankalarında sekiz hesap mı? O da ne? Var mı gören? İsviçre bankalarındaki hesaplar, gizli değil mi? İnsanlar, gizli diye, buralara yatırıyorlar helal paralarını. Demek oluyor ki, dünyada artık gizli, saklı kalmadı. Herşey ortada. Çalanlar, çırpanlar, Hamuduyla götürenler. Bahçeli dedi ki: Belgeleri, iç politika malzemesi olarak kullanmayacağız. Allah, Allah, niye ki? Sebebi ne? Belgeler yalan mı, uydurma mı, atmasyon mu? Bahçeli, demek istiyor ki: Bu, delikanlılığa uymaz. Bizim raconumuza ters. Ya da, bak biz malzeme yapmıyoruz, bizim hakkımızda da bir şeyler çıkarsa, siz de malzeme yapmayın. MHP hakkında, bir şey çıkacağını sanmıyorum. Bir şey yaptıkları yok ki, garibanların.

Başbakan, son konuşmasında, iddiaların kaynağını es geçti, muhalefete yüklendi. Bu iddialar, bizi teğet geçer demese de, iddiaları, yayan da, yazan da, alçaktır, ispat etsinler, istifa ederim, çıkışı yaptı. Vay, vay, vay. Ortalık ısınacak gibi. Tam da, siyaset tavsadı. Hareket yok derken, wıkıLeaks çıktı ortaya. Daha uzun zaman, ortada kalacak gibi. Dediklerine göre, daha binlerce belge varmış açıklanacak. Acaba, benim hakkımda da bir şey çıkar mı? Şu var ki, iddialar, ABD ye ait. İspat edecek olan da, onlardır. Başbakan, Muhalefete yükleneceğine, ABD ye yüklensin. Yine çarpıttı Başbakan, ABD ye değil, CHP ye yüklendi. Böylesi daha kolay. Amerika nere?

Üç Generalimizin açığa alınmasını yazmadan olmaz. Belgeler arasında kaybolup gitmesin. Diyorum ki: Üç generalimiz açığa alındı, ardından, Haydar Paşa yandı. Ülkede Paşa kıyımı var. Diğer paşalarımıza dikkat etmemiz lazım. Kasım Paşa, Eşref Paşa, Mahmut Paşa, Murat Paşa. Aman ha, uyanık olalım. Acaba, Paşa çayını da yasak ederler mi?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..