Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kirli propaganda

Kirli propaganda
 

KEŞKE ANLAŞILABİLSEYDİ


Son günlerde Tv açmak, radyo dinlemek, daha doğrusu habere erişmek gibi kaygım kalmadığı gibi beni açtığım her haber irite etmeye başladı. Baksanıza bizi yönetenlerin düştükleri hallere. Beni bunlar mı yönetiyor yoksa birisi bizimle dalga mı geçiyor diye soruyorum kendime.

Ey siyasiler hepinize sesleniyorum. Mart ayında bu gencecik Evlatlar geleceklerini şekillendirebilmek için üniversite sınavına girecekler. Çocukların ve ailelerin harcadıkalrı emekleri Bld.Bşk., Muhtar ve bunların heyeti umumiyesinin seçimi için habire sloganlı, şarkılı türkülü propaganda size bir şey kazandırmadığı gibi bu gençlerden de çok şey alıp götürecek.

Siyasinin tuzu kuru. Neden mi? Halk okumasa da olur. Cahil insanı aldatmak ve yönetmek kolay, zor olan okuyan, araştıran insanı yönetmek. Milletin çocuğu üniversite sınavına girecekmiş, gelecek kaygısı varmış kimin umrunda. Onun tek bir düşüncesi var. İKTİDAR koltuğu yani hükmetme koltuğu, Vicdanı olanlara soruyorum. Bu Çocuklar Emeklerinin karşılığını böyle basit bir propaganda kirliliğinden dolayı kaybederse size ve partilerinize karşı sempati mi besler?

Yoksa KİN mi besler? 

Ev,ev sokak ve mahalleleri, dolaşın sessizce propagandanızı yapıp, adaylarınızı tanıtın anlarım, gövde gösterisi yapacağım arabaların üzerinden hoparlörlerle son ses şarkılar dinleterek bu milletin paralarını havaya uçurmayın.

Çünkü,

YETİM HAKKI ÖDENMEZ.

Sevgi ile kalın

 
Toplam blog
: 26
: 157
Kayıt tarihi
: 09.01.14
 
 

Ben, 1971 yılının Kasım ayının 20'sinde Uşak ili Eşme İlçesi Yeleğen Kasabasında doğdum. İlk ve o..