Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '07

 
Kategori
Futbol
 

Kırmızı... beyaz... en büyük Türkiye...

Kırmızı... beyaz... en büyük Türkiye...
 

Eskiden troleybüslerin dönmesi planlandığı için Ankara’nın son duraklarında yol genişler ve bir meydan olur. O caddenin sonunda da bir meydan vardır. Önemli maçlar sonrasında kalabalıklar toplanır orada.

Doksanların ortalarında, futbol sezonunun sonuna doğruydu, meydanın bir tarafında Fenerbahçeliler, diğer tarafında Beşiktaşlılar toplanmışlar, arada polis bir tampon bölge oluşturmuştu. Yol araç trafiğine kapanmış, gelen araçlar diğer caddeye çevriliyordu. Belli ki, biraz önce orada birşeyler olmuştu. Gergin bir hava vardı. İki taraf takımlarının sloganlarını bağırarak ve marşlarını söyleyerek diğer tarafın sesini bastırmaya çalışıyordu. Diğer gruba yaklaşmaya çalışanları polis engelliyordu.

Meydandaki kalabalığı görmediğim için caddeye girmiş bulundum, geri dönmeyi düşünürken aradan geçenleri gördüm. En güvenli bölge ortadaki tampon bölgeydi. Ben de hızlı adımlarla geçtim ve o sırada sloganlar birden farklılaşıverdi. Kırmızı... Beyaz... En Büyük Türkiye... diye bağırıyordu iki taraf birlikte. Kafamı çevirip baktığımda nedenini anladım. Benim geçtiğim tampon bölgeden bir kız geçiyordu, üzerinde kırmızı bir etek, beyaz bir bluz, beyaz çoraplar ve kırmızı ayakkabılar. Meydanın iki tarafındaki tümü erkeklerden oluşan taraftar kalabalıkları bu güzelliğin farkına varmışlar ve ortak bir paydada buluşmuşlardı. Kırmızı beyazlı kız da bu tezahüratın kendine olduğunu anlamıştı ama daha fazla duramazdı orada ve hızlı adımlarla uzaklaştı. Bu sırada tezahürat daha bir uyum kazanmıştı, iki taraf sırayla söylüyorlardı

Orada daha fazla kalmadığım için o barış ortamının sürüp sürmediğini bilmiyorum ama bildiğim güzel bir barış meleği gelip savaş kokan havayı dağıtıvermişti.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..