Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Kırmızı bir balığım var benim

Kırmızı bir balığım var benim
 

çabuk biteceğini bilmenin telaşıyla,
savurganlıkla harcadık,
muhteşem saatleri.
saçlarımız kadar zenginliğiyle
dolu efsanelerimiz vardı.
bilemedik.

içimin saklı bir kaç cümlesi vardı.
söylemek istediği.
bir rica,
bir teselliydi belki.

yakınmalar için zamanı büyütmeden,
telafiyet cesaretiyle,
arınmalıydık hüzünlerden.
sen tutsan ucundan, ben
yorulmuşum. Yakalayamamaktan.
sen getirsen,
azıcık hissetsem
ben hazırım gerçekten.
bakma görüntüme, sözlerime.
uzakta olmayan,
sessizce dileyen
kırmızı bir balığım var benim.
eminim.
olmalı bir kırmızı da senin.
daldırdığında parmağını sularıma,
gölgesi yetip
gelecek sularına senin.
karışmak isteyecek.
sular, karışmak ister.
bırak karışsın.
kırmızı, büyümek ister.
bırak büyüsün.
balıklar, üremek ister.
bırak üresin.

balık dediğin;
aç bir haylazdır, aşka düşkün.
sezgide kusursuz.
özgür sessizliğinde derin.
ve bekleyemez, hayalinde kalır.
çünkü o unutur.

 
Toplam blog
: 74
: 356
Kayıt tarihi
: 08.06.09
 
 

70 liyim, tekstil tasarımcısıyım. Okumanın yanı sıra, müzik dinlemek, dans ve sinema en büyük zevkim..