Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Kırmızı bir gül !

Kırmızı bir gül !
 

Bugün yazı yazmayı hiç planlamadım aslında(hiçbir zaman planlı yazmadım ama olsun) ama şu an içimden geçenleri paylaşmak istedim sizlerle. Bir kırmızı gül aldım, ama beni mutlu eden gül değil üstündeki anlamlı kelimelerdi. Tüm sevenlere seslenmek istiyorum. Önemli olan hediyeler değil hayatımızda, onlara anlam katan belki de o bir iki satır hatıra üstündeki yazılar. Çiçekler solar gider zamanla ama yazılanlar bir ömür boyu, rengi solsa da kalır kağıtta.

Aslında ne kadar kolaydır sevgini göstermek, paraya pula ihtiyacın yok bunun için. Sımsıcak yüreğinin sesini dinleyip belki, karşındakinin bunu hissetmesini sağlamaktır. Bunun da zor olduğunu düşünmüyorum, siz bunu gülümsemenizle, gözlerinizdeki ışıkla, etrafa yaydığınız enerji ile zaten belli edersiniz.

Sadece birkaç dakika durun ve sevdiğiniz kişiyi düşünün. Geçirmiş olduğunuz güzel dakikaları aklınıza getirin. Onunla yaşadığınız sıkıntılı anları unutun ve en azından bugün kendinizi onunla ne kadar mutlu olduğunuza inandırın. Kandırmaca değil benim dediğim, sadece olumsuzlukları ortadan kaldırınca (düşünce bazında yani) bakın herşey ne kadar inanılmaz güzellikte görülüyor insanın gözüne.

Hayatı suya benzetiyorum zaman zaman. Nasıl engel koyamazsan akıp giden suya, hayatta engel tanımaz geçen zamana. Bizlerde suyun akışına bırakalım kendimizi, geçtiğimiz kıyılar artık geride kaldı, dönemeyiz oralara ama ileride bizi bekleyen çok daha cazip kıyılar vardır mutlaka. Sevgimiz de su gibidir, ona engel olamazsın, sevme gönül yeter artık çektiklerin diyemezsin. Hep bir umutla ileriye bakar ve akarsın suyun o derin bilinmezliğine.

Gönüllerimize setler kurmayalım, bırakalım bizi nereye götürecekse götürsün. Sevgi, biz varoldukça varolacaktır. Onu yaşatan ona can veren bizler değil miyiz? Onu yöneten o biricik yüreklerimiz değil mi? Bırakın o güzel yürekler bugün mutlu olsun, akıp giden suyla tertemiz kıyıları bulsun...

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum o sıcak sevgi dolu yüreklerinize... Alın kabul edin... Teşekkürler...

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..