Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kırmızı çizgi

bir demet fiyaka takıp yakasına
ve medeniyetten uzaklaştırıp sözlerimi
kırmızı ışıkta geçirmek istiyordum

 

yumuşak dokulu harfler yetmiyor bazen
yurdunu terk eden sessizliğim
sert harfler sarf edip geri dönebilse
bugün soframa aç gelenleri
öfkelerimle doyurmak istiyordum
ihanet felcinin içimde yarattığı hasar
sözlerimin kalbini çarpıtınca
kurşunumun da nefesi hızlandı
öfkemin nikotinli teri dilimi ıslattıkça
tükürmek istiyordum


yapamadım...
sağ yanağıma atılan tokat yüzünden
sol yanağıma kırmızı bir gül çizdirdim
bazen sofradan aç kalkmalı
diyerek yutkundum

 

pişmanlıklarımın soyundandı
kuşak çatışması yaşayan iyiliklerim
kötülüklerimin ikiz kardeşiydi
birinin varlığı diğerine bağlı olan
bütün zıtlıklar gibi

 

sol yanım size dönük
ve bugün gerçekten kötüyüm
en büyük iyiliği doğuracak kadar

 

 


2012
Müjgân Akyüz/MAJ

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..