Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kırmızı donlu, gizemli kadın kim?

Kırmızı donlu, gizemli kadın kim?
 

Milliyet


Adam da sigara yok, içki yok, gece hayatı yok aklınıza gelebilecek kötü alışkanlıklardan hiç biri yok.

Durmadan çalışır, hali vakti yerindedir, zamanının büyük bir bölümünü iş yerinde geçirir..

Yakışıklıda sonra... Hem bekar!

“Şimdi var mı kızını verecek” diye yazacağımı sanıyorsunuz değil mi?

Yok, öyle bir şey!

“Hiç mi kusuru yok?” Derseniz

Sosyal değildir, biraz da içine kapanıktır.

Bu arkadaş yaklaşık dört yıldır bir kadınla flört ediyor..

“Flört” dediysem, buluşma, görüşme yok... Uzaktan flört!

Arkadaşlık sitelerinden bir tanesinde tanışmışlar. Yazışma aylarca devam etmiş telefon numaraları alındıktan sonra internet devreden çıkmış işin içine cep mesajları girmiş... Mesajlar, konuşmalar derken ateş bacayı sarmış...

Bu iki yalnız insan, birbirlerinin fotoğraflarını bile görmeden aşık olmuş.

İş cinselliğe gelmiş, görüşmeden cinsellik nasıl olacak?

Uzaktan, telefonla!

***

Örnek;
“Üzerinde ne var”

“ Bluz”

“ Çıkart Bluzu”

“ Çıkarttım”

“ Eteğini de çıkart”

“ Bugün etek giymedim, pantolon giydim”

“ Olsun onu çıkart”

“ Çıkarttım”

“ Donun ne renk?”

“ Kırmızı”

“ Çıkart”

“ Ben çıkartamam, sen çıkart”

Fantezi öyle

“ Harika bacakların var”

“ Nerden gördün”

“ Tahmin ediyorum, boyum bir seksen demiştin ya oradan aklımda kalmış!”

“ Nerdesin şu an?”

“ Kanepede”

“ Uzan”

“ Uzandım..Bu arada sen çadırı kurdun mu?”

“ Kurmaz mıyım çok fenayım!”

Sonrası telefonda pozisyon seçimi, giriş, gelişme ve soluk soluğa bir final..

Bu Graham Bell telefonu icat ederken bu işlere yarayacağını düşünse kendi ne gibi hissederdi acaba... Bu bir soru değil, ben cevabı az çok kestiriyorum... Şimdi görüntülüleri çıktı ya hayal gücüne de pek gerek kalmadı...

“ Hayatım sen de bana hep oranı gösteriyorsun..Bir kere yüzünü göremedim daha”

“ Yüzümü ne yapacaksın kız..Ben de senin suratını göremiyorum”

***

Kadın benim içine kapanık arkadaşımı şimdiye kadar dört beş defa ekti...

Birinde aniden kanser oldu, Amerika da tedaviye gitti..Uzun bir süre saçlarının dökülmesini görüşmemek için bahane etti..

Tam buluşacaklar arabası çalındı..

Ruhsal çöküntü yaşadı.

Evini su bastı.

Babası öldü..

Başına olmadık işler geldi, o bir türlü buluşmaya gelemedi...

İşin içinde gizem olunca insanlar çileden çıkıyor...Kendine engel olamıyor,demek!

Kadının mesleği ile ilgili kafamızda gittikçe büyüyen soru işaretleri var..

İlk önce “gazeteci” olduğunu söyledi..( Bu arada kadının donunun rengini bilen arkadaş, her ne hikmetse kadının adını bilmiyor ona sitede kullandığı nicki ile hitap ediyor)

Kadının adı ile ilgili elimizdeki tek ipucu; üç isimli olduğu...

Aklımıza kimler gelmedi ki.

Kimleri araştırmadık ki.

Sonra kadın gazetecilikten sıkıldı..Bir günde ünlü bir mimar oldu..

Ünlü, gizemli, ulaşılmaz ve şehvetli bir mimar aramaya başladık biz...

Bulamadık tabii...

Uzatmayayım..

Geride kalan dört yılın ardından dün gece ilk defa buluştular...

Kadın kim çıkmış dersiniz...

Eski sekreteri!

Kadını sesinden nasıl tanıyamamış hala muamma

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..