Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '19

 
Kategori
Güncel
 

Kırmızı Harita Ne Demek?

Nedir bu kırmızı harita?

Maduro'yu devirme planları yapan ABD, çeşitli stratejik konuşmalar ve imalarda bulunarak bazı yerlere mesajlar vermeyi seven bir devlet olduğunu biliyoruz.

Tamam iyi güzel de, siz bu cesareti nereden ve kimden buluyorsunuz. Dünyada bu gidişle kafa tutmadığınız ülke kalmayacak ve bunun da faturası biraz ağar olacak gibi.

Herşeyi geçtim de, Maduro'ya destek veren ülkeleri haritada kırmızı ile işaretlemek ne demek. Sen ne demeye getiriyorsun işi yani anlayamadım. Koyulaştırmak için bir sürü renk varken kırmızı renk yapmak ne demek.

Siz maduro'ya destek verirseniz bakın sizi kanda boğarım diye tehdit mi?

Siz destek olursanız ekonomik savaş açarım demek mi?

Siz destek olursanız başınıza bela olmaya adayız demek mi?

Oldu canım. Siz istediğiniz gibi her yere sözde demokrasi götürmek isteyeceksiniz. Millette size karşı durmayacak. Tamam efendim buyrun gelin diyecek. Oldu canım, ne güzel memleket.

Siz demokrasi ve eşitlik getireceksiniz diye her yere herşeyi görütün, sonra o yerlere milyarlarca dolar harcadım diye ekonomisini ve diğer kaynaklarını sömürün, insanlarına insan dışı muamele yapın, sonra da vay efendim biz çekiliyoruz, vay efendim şunu yendik bunu yendik diye nağralar atın.

Ha birde siz buralarda demokrasiyi yayarken, nedense büyük bir tesadüftür büyük ihtimal, bu yerlerin hepsinde petrol ve değerli maden kaynakları var.

Demokrasi bahane, yer altı kaynakları şahane.

Karşı çıkan ülkelere de yaptırım yapmayıda unutma.

 Bir diğer komik tarafta, sanki ilkokul çocuğu gibi almış eline defteri, hani ben okulda 5 yıldızlı pekiyi aldım buyrun bakın der gibi ; 

Kolombiya ya 5 bin asker

Bu nedir ya, çocuk oyunu falan zannetmiyorlar merak etmeyin, bunların yaptığı herşey bir yere mesajdır. Kolombiya 5 bin asker diyor ama acaba hakikaten orasını mı söylüyor, gerçekten oradan mı bahsediyor. 

Çevresinden falan bahsesiyor olamaz mı? Bence olabilir.

Direk olarak verdiği isme bakmamak lazım. 5 bin askerden kastı nedir peki.

Gerçekten asker mi? yoksa başka şeyi mi kastediyor.

Ekonomik mesaj mı? yoksa mali mi? 

Ya da farklı bir mesaj mı bu. Nedir yani.

Bir mesaj herşeyi ifade edebilir, hiçbirşeyi etmediği gibi...

 
Toplam blog
: 46
: 54
Kayıt tarihi
: 31.12.18
 
 

İnsanlar yaşamları boyunca bir çok şeylerle karşılarşırlar ve bunları nasıl yöneteceğini bazen çözü..