Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '19

 
Kategori
Şiir
 

Kırmızı Kar

Yollar karlı, bense çok küçüktüm
ilkokul bir değilse en fazla iki
havladı bir köpek, ansızın uzaktan
it kovaladı, bense kaçtım
kaçarsam kurtulurum sandım,  çocuk aklı
yakaladı beni it, yapıştı paçama
taze etlerimden aldı, çekiştirdi bir süre
bembeyaz kar, kıpkırmızı oldu kanımla
canım acıdı, ağladım uzunca bir süre
kaçmak da çözüm değilmiş, itten, köpekten
diş gösteren ittir çoğu zaman

Uzun zaman oldu, belki yarım ömür
köpeği, sahibini, unutmadım,
unutamadım, dünü unutanlara inat
yeri yurdu,  kıpkızıl karı
unutanlara inat!

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..