Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Kırmızı noktalı pinpon topu

Kırmızı noktalı pinpon topu
 

Gülümseyin...


Eğer sonuna kadar okuyacağınıza söz veriyorsanız okuyun, yoksa hiç başlamayın…Hişşştt söz mü tamam başlayın… J


Adamın birinin bir oğlu olmuş. Oğlu büyümüş altı yaşına gelince okula başlamış…Birinci sınıfı başarıyla bitirip eve gelince… Babası sormuş.

- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk ikinci sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk üçüncü sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk dördüncü sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk beşinci sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk altıncı sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk yedinci sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş…
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Neyse çocuk söylememiş, babası da almamış. Çocuk sekizinci sınıfı da başarıyla bitirip eve gelince babası yine sormuş….
- Dile benden ne dilersen… çocuk cevap vermiş.
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…

Hadi acıdım sizlere kısa keseyim… Derken yıllar yılları kovalamış, zaman akmış akmış… Lise, üniversite derken, çocuk başarılarına başarılar katmış ve doktor olmuş gelmiş eve… Baba, “oğlum çok başarılı oldun… Dile benden ne dilersen… Sana ev alayım, araba alayım… istersen seni evlendireyim… söyle ne istersin” demiş…
- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum
- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu, yıllardır isteyip duruyorsun, deli misin divane misin, niye taktın bu kırmızı noktalı pinpon topuna…
- Sen al ben sonra söylerim
- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle… hadi oğlum yalvarırım söyle çok merak ettim… deli olacağım söyle… neden kırmızı noktalı pinpon topu senin için bu kadar önemli
- Hayır sen al ben sonra söylerim
- Yok söylemezsen almam…


Baba ve oğul ciddi bir kavgaya tutuşmuşlar… alırsın… almazsın… neden… deli misin… Derken çocuk çok sinirlenmiş evin kapısını çarparak evden çıkmış gitmiş… O sinirle yola fırlayınca… Karşıdan gelen arabayı görmemiş… Araba büyük acı bir firenle çarpmış çocuğa… Çocuk hastaneye kaldırılmış… Baba’ya haber verilmiş… Baba hastaneye koşmuş… Doktorlar; artık yapacak bir şey yok, yanına gidin oğlunuzun demişler… Baba oğlunu yattığı odaya gitmiş … Oğluna son isteğini sormuş

- Dile benden ne dilersen… Senin için yapabileceğim bir şey var mı… Son isteğin nedir… Ne istiyorsan söyle oğlum…

- Kırmızı noktalı pinpon topu istiyorum

- Ne yapacaksın oğlum kırmızı noktalı pinpon topunu

- Sen al ben sonra söylerim

- Olmaz oğlum önce neden kırmızı noktalı pinpon topu istediğinin söyle

- Hayır sen al ben sonra söylerim…

- Oğlum bak az bir zamanın kaldı ne olur söyle… Kırımızı noktalı pinpon topu neden senin için bu kadar önemli… Yıllardır kırımızı noktalı pinpon topu isteyip duruyorsun… Yalvarırım ölmeden söyle nedenini…

Çocuk babasının yalvarmalarına daha fazla dayanamamış ve söylemeye karar vermiş… Tamam söyleyeceğim demiş… Tam ağzını açmış söyleyecekken birden ölmüş… hiçbir şey söyleyememiş…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..