Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Kırmızı sakallı çocuk ve arka bahçesi

Kırmızı sakallı çocuk ve arka bahçesi
 

Cem Garipoğlu


Ve nihayet katil zanlısı cinayet olayını anlattı: Herşey Münevver'e gelen bir telefonla başladı. Kızkançlık krizine girdim, tartışma başladı. Kavga, fiziki temasa dönüştü.
Cinnet geçirdim, cesedi bavula sığmadığı için kafasını testere ile gövdesinden ayırdım.
Pişmanım. Keşke ben ölseydim.. Ailesine de üzülüyorum.

Evet, kırmızı sakallı çocuğun şimdiye kadar ki konuşmasının özeti bu. Arka bahçesine, yani gerek cinayet sırasında gerekse firarda olduğu sürelerde kimlerden yardım ve yataklık gördüğüne dair bir şey söylemiyor. Aslında kırmızı sakallı çocuğun yaşı 17 değil de 18'i geçmiş olsaydı, yasaya göre sorguya alınacaktı, o zaman, karanlıkta bıraktığı arka bahçeyi mecburen aydınlatacaktı. Mademki pişmanlık duyduğunu ve kızın ailesine üzüldüğünü söylüyor, o halde vicdanen biraz rahatlamak için başkaların zorlamasını beklemeden bütün olup bitenleri anlatmalıdır.

Kamuoyunun kendisinden istediği de budur. Tersi durumda, mahkeme heyeti, dosya içeriğini eksik bulur. Eksikliklerin tamamlanması için polisi yine devreye sokar, iki - üç ay sonra zaten yaşı da 18'i geçmiş olur. Sorguya alınabilir, diye
düşünüyorum. Ve, Allah kimsenin başına böyle bir şey getirmesin dileğinde bulunuyorum.

ŞEMSETTİN MURAT
 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..