Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

kırmızı

kırmızı
 

http://www.fotokritik.com/1837893


Kırmızı gecelere daldım

Gözlerim dumanlı

Bilmem hangi yurdun dansıyla

Bilmem hangi yurdun dumanı

Kurdum, kurdum dünyayı yeniden

Bulutların üzerine

Ayaklarım yerden uzak

Gözlerim zamandan geride.

Kırmızı gecelere daldım sensizce

Sen vardın aklımda sadece, sessizce.

Bilmem hangi yurdun güzeli.

Bilmem hangi yurdun dansıyla.

Kırmızı gecelere daldım

Sofralar kurdum

Bulutlu dumanlı

Aç, doyumsuz sevgisiz.

Kurt’u kurdum, gezdim.

Uçan halıda bulutlu aklım.

Kurdum, kurdum kendimi

Sessizce, sensizce

İçim içimi yer kemirir

sinsice..

Anladım ki ben

İnsan insanın kurdu..

(Homo Hominu Lupus)

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..