Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Kırmızılar yeşile, yeşiller kırmızıya dönüşüyor

Kırmızılar yeşile, yeşiller kırmızıya dönüşüyor
 

İşte Baş Partiler


Medyamız seçim haftalarında pek boş durmuyor. Bundan onlarında rahatsız olduğunu düşünmüyorum. Her gün yeni skandallar ve ilginç olaylar bütünü yaşıyoruz. Bir tarafta açık ve sıktırma diye tabir edilen dinen uygun olmayan kıyafetteki bayanlar Saadet Partisi belediye başkan adayı, diğer tarafta türbanlı, kapalı hatta ve hatta çarşaflı kadınlara CHP rozeti. Vallahi ben bir şey diyemiyorum. Ben görüş olarak muhafazakâr biriyim. Normalde bu CHP’nin yaptığını alkışlamam lazım ama ben ne olursa olsun herkesin özünde olmasını isterim. Herkes niyeti ne ise onu yapsın. Ne oldu da türban yasağını jet hızı ile Anayasa mahkemesine götüren CHP bugün çarşaflılara rozet takıyor. Bunu tek bir şey açıklar SEÇİMLER. Ne diyelim artık niyeti doğru olan kazansın.

Bir diğer tartışma, Tunceli valisinin dağıttığı buzdolabı, çamaşır makinesi gibi bazı ihtiyaçlar. Ben bir AKP’li olarak seçim öncesi bu tür olayları doğru karşılamıyorum. Neden eğer iyi niyetle dağıtacaksan bunu gelecek sene yap. Veya bunu Allah rızası için bugün yapman gerekiyorsa lütfen gizli ve kendi paranla yap. İşte o zaman senin gerçekten iyi niyetli olduğuna kanaat edilir.

Vallahi kırmızılar yeşile, yeşiller kırmızıya dönüyor. Bunun sonunda ya millet renk körü olur ya seçim sonrası ak koyun kara koyun belli olur. İyi ve doğru bir seçim geçmesi dileği ile.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..