Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Kış saatini fark edişim...

Ben

- Anne bir şey diyeceğim.

Annem
 
- Söyle..
 
Ben-
 
Şimdi biz daha mı çok uyuyacağız daha az mı uyuyacağız..
 
Annem
 
- Daha çok..
 
Ben
 
- Hımm... iyi bir şey yani.. 
 
Annem
 
- Evet..
 
Ben
 
- Peki nasıl oluyor bu ?
 
Annem
 
- Şu anda saat bire yirmi beş var değil ikiye yirmi beş var.. Yani bir saat geç yatıp bir saat geç uyanıyoruz.
 
Ben
 
- Hmm..
 
Annem
 
- Yaa..
 
Ben saate bakarken bir anda ampül yanar !
 
Ben
 
- Lann ! Bunlar bizi yiyor ! Aslında bir değişiklik yook !
 
Annem
 
- hah şunu bileydin... Kazanırsın sen üniversiteyi... Bekle...
 
 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....