Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kısa bir ara: 3. bölüm; kutupta yaz gibi…

Kısa bir ara: 3. bölüm; kutupta yaz gibi…
 

"Yasak Meyve"


Tilkilerim hizmette kusur etmiyor yine… Fısır fısır konuşuyorlar… Anlıyorum beni çekiştiriyorlar… Düşünmek işte… Ne yapabilirim ki… 

Benim muhterem bilim adamlarım yine araştırma yapmışlar, sormuşlar hemcinslerime ve karşı cinsime… 

Kırmızı Alarm: Kutup’a Yaz Getiren 7 Ölümcül Günah! 

O da ne demek demeyin, hemen açıklıyorum; 2000 kişiyle yapılan bir araştırmaya göre birbirlerine “aşık” olup evlenen, birlikte yaşayan, sevgili olan vs. çiftler 3. yılın sonunda “normale dönüyormuş”… Yani birbirlerinden daha çok şikayet etmeye ve daha az birlikte olmaya başlıyorlarmış. Cicim Aylarının etkisindeki çiftler haftada ortalama 1.2 saat tartışırken, 3. yılını devirmiş ve normalleşmiş çiftler için bu olay ortalama 3 saate çıkıyormuş. Maşallah diyelim! 

Pekala, nedir bu tartışma sebepleri? İşte 7 Ölümcül Günah! 

Partnerin Kilo Alması: Kilo alımı demek kendini salmak demek bu da karşımdakini önemsemiyorum demek! Ya da Şeytan bahane fısıldıyor yeni Dünyalara yelken açıp yasak meyveler yiyelim diye… Sevmek kütleselmiş de haberimiz yokmuş! 

Para Kaybı: Bu daha çok erkeğin az kazanması veya kadının çok harcaması ve aradaki orantının tutturulamaması ile ilgili herhalde… Parayla saadet oluyormuş o zaman! Hayat da bir “kumar” değil mi zaten?... 

Uzun Çalışma Saatleri: Mesailer, iş toplantıları, bunların altına gizlenen kaçamaklar; ilgisiz bırakılma, yorgunum cümlesine sığınıp sırtı dönüp uyumak… Yazık yazık…. 

Kişisel Bakımın Azalması: “Köprüyü geçene kadar süslendim, püslendim ve artık geçtiğime göre boyalarımı silebilirim”. Dur yolcu bilmeden yediğin bu halt ilişkinin battığı yerdir!...Çok bir şey değil; güzel kokun, temiz olun yeter. (mi acaba?!) 

Horlama: Tedavisi var ki bu bir hastalık! Bu yüzden gül gibi ilişkinizi bitirmeyin. Düzgün yastık alın, doğru yatın, sarılın hepsi geçer..Vallahi… 

Sıradan İç Giyim: Kırmızı, dantelli, siyah, fiyonklu, dar, slip vs vs… İç güzellik anlayışınız bu mu? Aferin! Arada yapın da sürekli aynı modda da olunmaz. Pamuklunun neyi eksik!? 

Partnerin Ebeveynleriyle Fazla Vakit Geçirme: Bunu anlamadım! Kişi kendi ebeveyni ile vakit geçirince sorun oluyor, yoksa eşininkilerle mi vakit geçirince sorun başlıyor? Galiba ilk şık… Şunu unutmayın ama “Aile her şeyden/herkesten önce gelir” ki onları seçemezsiniz, reddedemezsiniz… Sevmek zorunda mısınız? Bilemem, ama onlar olmasaydı siz var olmayacaktınız… En azından saygı duyun… 

Sonra mı? 

Sevgi, 7 maddeye sığarsa atom çekirdeği gibi hasar verir…Bu kadar evrensel bir şeyi “küçümsemeyin” 

Saygılar efendim….. 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..