Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kısa bir veda...

Kısa bir veda...
 

Bir veda yazısı yazayım dedim. İçim pırpır… Yarın sabah yatıyorum hastaneye(Universal Hospital-Hasanpaşa)… Tahliller vs… Salı sabah erkenden ameliyat.

Korkuyor muyum?

Hem de çok… Ameliyattan çok sonrası korkutuyor. Annem yeni by-pass olduğu için çektiği acıları en yakın ben biliyorum. Ve işte onlar çok korkutuyor.

Kalbi durdurmadan yapılan by-pass’ı seçtim. Avantajları çok, ama dezavantajları da yok değil. Riskler içeriyor. Gerçi sevgili Su Karakuş beni rahatlattı. Ben astrolojiye inanırım. Merkür epeydir ters gidiyordu, o da bana “nolur ertele şu ameliyatı” diyip duruyordu. Elde olmayan ve pek sevimsiz (annemin rahatsızlığı) nedenlerden sürekli ertelendi. Ve sonunda öyle bir gün seçmişiz ki, o gün Merkür hareketini düzeltiyormuş. Şans işte…

Gülmeyin, ben astrolojiye çok inanıyorum. Ve bu içimi çok rahatlatıyor. Bu yüzden ameliyattan korkmuyorum. Yerseniz tabii…

Yine de sonrası çok ama çok korkutuyor. Bu gece uyuyamam herhalde. Gerçi hastanede rahatlamam için mutlaka ilaç verirler. Salı ameliyat, o gece yoğun bakımdayım. Herhangi bir komplikasyon çıkmazsa da çarşamba odaya çıkacağım inşallah… Tahmini bir hafta sonra da taburcuyum.

Yani sizlere kısa bir veda… Haftaya görüşürüz, kaportayı sıfırlamış olacağım. Yaş inecek 18'e, artık kocam düşünsün gerisini, di mi ama:))

Kalın sevgiyle, dualarınızı da esirgemeyin e mi

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..