Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '17

 
Kategori
Güncel
 

Kısa dönem doğuya verilmediğinden terörle mücadeleye katılmıyor; vatanı eşit seviyorsak eşit ölelim

Okuyanlar beni bilirler, vatancı değilim. Terörü de, bu yüzden insanların ölmesini de kabullenemiyorum. Keşke bunların hiçbiri olmasa. Ama çaresiz, oluyorsa acıyı adil paylaşmalıyız.

Parayla askerlik yap, yok 3-5 ay batıda bir yerde kısa dönem… Neymiş okumuşmuş… Bu kadarcık sürede savaşmayı ne kadar bilebilirmiş…

Bana ne! Sen bu ülkenin insanı değil misin? Askerlik süren içerisinde ve sonradan da çağırırlarsa eğer, ülkenin korunmasına katılacaksın! Öyle ben okuduydum, kısa dönemim, ertelettim, onca para verdim yok!

Gabar dağlarında can verenler insan değil mi?

Eksik biliyor olabiliriz; eğer böyleyse yetkililerin askerlik yapan gençlerimizle ilgili daha adil bir uygulama geliştirmesi lazım.

Yani elbette doğuya giden gençlerimiz ülkesi için mücadele etmenin gururunu taşıyor, seve seve canını veriyorlardır ama kafalarında da “Neden sadece biz?” sorusu olabilir.

Herkes ülkesinin askeridir. Ben okumuş, kısa dönem, paralı falan anlamam. Hem zaten kısa dönem dediğimiz gençlerimiz de ülkesi için savaşmayı arzuluyorlardır. Kimse vatan savunmasından kaçmaz.

Bu kadar savaş karşıtı biri olmama rağmen yani şimdi bu yaşımda beni götürsünler giderim. Napalım mecburuz.

Yani elbette ki hepimizin dileği, kimse ölmesin. İnşallah terör biter, bu da gerçekleşir. Ama şu anda acıyı paylaşmalıyız.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..