Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Kısa şiirlerden bir demet

Kısa şiirlerden bir demet
 

Kısa şiirlerimden bir demet



aşk

aşk
birinin
yerçekimini unutup
uçmaya kalkışmasıdır

sonra
kafa göz dümdüz
yürek külhışır


bedel

uçmayı sen öğrettin bana
uçmanın inceliklerini

kanatlarımı alıp da karşılığında
nereye gidiyorsun



bir aşk masalı

bir masala başlamıştık seninle
...
gökten üç elma düştü
üçü de kafama düştü
şansa bak!.


fark

benim sevdiklerim
siir gibi güzelim
seninkiler hikaye

daralma

gökdelenler
size baktıkça
gök-süm daralıyor


değişiklik

ağlaya ağlaya geldim dünyaya
ağlata ağlata gidiyorum
işe bak

bir daha ki sefere
güle güle geleceğim

ve siz kırılacaksınız gülmekten
gidişime

cins

küçük harfle başlıyorum
isimleri yazarken
kurallara aykırıymış
olmaz efendim olmazmış

ne diye yazacağım
özel isim diyerek
özellik kalmış gibi
bunca cinslikten sonra

geceler

herkesin dört nala geçtiği
gece çölünden
yürüyerek geliyorum
düşe kalka
toz içinde

sabahlara geç kalışım bundan
siz geldiğime şükredin


gelişmişlik

kadının adı yok
diyenlere inanmam

zira
her nereye gittiysem
anamın adını sordular
hep

yalnız önder

az gittim uz gittim
dere tepe düz gittim
döndüm baktım ki arkama
hiç kimse yok

açtım ağzımı yumdum gözümü
bu sefer dümdüz gittim


sürüm

ne kadar da çok insan
geliyor ve geçiyor
bir değer bırakarak ardından
ama az ama çok

aza çoğa baktığı yok aslında
sürümden kazanıyor zaman

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..