Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Öykü
 

Kısacık öyküler

Kısacık öyküler
 

"RESİM:ALINTI" KISACIK ÖYKÜLER... KAVRULAN YÜREKLER.


SEVGİ  

 

Ayaklarımda toprağın yumuşaklığı dolaşıyorum mezar taşlarının arasında. Banttan dua sesleri yükseliyor kabristanda. Var olmanın yağmuru yıkıyor yüreğimdeki yalnızlık duygusunu. Korkma sevdiceğim. Bırakıp beni gitmene karşılık, yüreğimde barındırdığım her çeşit duygunun yanı sıra tam şuramda sakladığım, çekip gitmesine asla izin vermediğim tek duygu sana olan derin sevgim. Sevgi… Bir gün yok olacağımı, sana kavuşacağımı bilmenin gerçeği ile yanı başımda. 

 

 

YORGUNUM  

 

İncinmeseydi yüreğim keşke. Hüzün serpmeseydin gözlerime. Bir sonbahar günü çiğneyerek hazan renkli duruşumu göç etmeseydin gönül bağımdan. Aşkı susuz bırakıp da solmasına izin vermeseydin günden güne. İzin vermeseydin durup durup kavga etmeme kendimle. Unutamayacağım anları ömrüme yazmama. Acılarla yok olmama. İhanet etmemeliydin sevdama. 

Yoruldum prova etmekten hayatı üzerime.

 

 

 

KİM BİLİR? 

 

Belki de bir fotoğraf makinesinin vizöründen bakmalıyım hayata. Ancak o zaman görebilirim gülümseyen yüzlerini insanların. Bir anlık olsa da gözbebeklerindeki ışıltı… Kim bilir belki de yakalayabilirim. 

 

 

HAKKINDIR 

 

Bakışlarının nirengi noktasında kaldım ben o günden beri. Yüreğimi yerinden oynatan mihenk taşım, aşkı altın harflerle göğsüme kazıyan kült eserlerimin en nadidesi oldun. Gururlan Mimoza Çiçek’im. Hakkındır. Değil mi ki bu pareyi verdim sana, yerlere göklere koyamadım, köşe bucak sakladım kem gözlerden. Hakkındır, gururlan. 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..