Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kişiliğinize Uygun Stili Gelin Birlikte Bulalım

Kişiliğinize Uygun Stili Gelin Birlikte Bulalım
 

Stilini Bulma Rehberi


Birbirini hızla kovalayan trendlerin arasında boğulduk kaldık. Kendimizi nasıl hissetmek istediğimizi bir kenara bırakıp trende uygun giyinme yaklaşımı içerisinde kaybolan benliğimizi gelin birlikte bulalım.

Her şeyden önce hepimiz iyi görünmek isteriz ama en önemlisi kendimizi nasıl rahat hissettiğimiz olmalı.

Giysi seçimi yaparken hangi kadın veya erkek olduğumuzu unutmamalıyız. Kendimize dürüst davranmalıyız.

Birkaç kişisel soruyla bunu halledebiliriz.

Bu zamana kadar kendimi insanlara nasıl ifade ettim?

Beni tanımlamak için nelerden bahsederler?

Nelerden hoşlandığım hakkında fikir sahibi insanlar var mı?

Hangi dönem insanı olduğum hakkında yorum yapabilirler mi?

Tavırlarım kıyafetlerime yansıyor mu?

Bunlar toplum tarafından nasıl göründüğümün cevabı olabilir. Bu durum çok önemli mi? Tabii ki değil lakin stil sahibi bir insan olma arzusu içerisine girmiş insanlar olarak kendimizi ifade ederken, insanların gözüne ilk ilişecek şey giydiklerimizdir.

Bu görsel efektler renk, desen, form, kalıp, konfor, kalite veya tasarım detayları olabilir.

İnsanlara kendinizi nasıl göstermek istediğinizin cevabını bulmalısınız.

Ben Cool biriyim!

Ben Etnik detaylardan hoşlanan biriyim!

Ben Bohem yaşayan biriyim!

Ben kaliteden asla ödün vermeyen biriyim!   Gibi:)

Anahtar Sorumuz:  ‘Nasıl hatırlanmak istiyorum?’

Önceki yazılarımda da bahsettiğim üzere kendi vücudumuzu iyi tanıyıp ona göre kıyafetler seçmeliyiz!

Küçük detayları kesinlikle atlamayın!

Minimal tarzın temsilcilerinin kesinlikle uygulaması gerektiğini düşündüğüm küçük oyunlara tarzınızda yer açın. Aksesuar veya saç kesimlerinde çarpıcı detaylara yer vermeniz hoş görünecektir.

Dinamik ve eğlenceli bir tarzın içerisinde yer almak istiyorsanız hangi renk ve desenlerin size yakıştığını analiz etmelisiniz. Denemekten korkmayın ve size en yakışanını bulun!

Bohem Rüzgarlar

İçimde 60’ların hippi ruhunu her daim taşıyorum diyorsanız İspanyol paça pantolonlarınızı hemen dolabınızın en görünür yerine koyun derim. Vintage gözlük ve gömlekler, minik fularlar, püsküller, kahve tonları ve çiçek desenli kıyafetleri bolca edinin derim.

Kaliteden asla ödün vermeyen klasik bir karakter içinse takım elbiseler sizin kahramanınız olacaktır. Bunun dışında yün oranı ve ipek oranı yüksek kaliteli kumaşları tercih etmenizi öneririm. Kadınlar,kırmızı ve siyah kombinleri bolca bulundurmaları gerekir. Her daim en asil renkler dolabınızda yer almalı.

Bunlar dışında bir kategoriye giriyorum diyorsanız o tarzın sanat akımları veya dergilerinden yararlanarak kendi tarzınızı bulmanız mümkün.

Bloggerlar, ünlüler, sanatçılar gibi tarzını beğendiğiniz insanların giyim tarzlarından esinlenebilirsiniz.

Uygulayanlardan cevap bekliyorum. Herkese kolay gelsin o zaman:)

gokcekomurcucosmos.com

Instagram.com/gokcekomurcucosmos

Instagram.com/gokcekomur

 
Toplam blog
: 27
: 126
Kayıt tarihi
: 30.12.16
 
 

Uludağ Üniversitesi Sanat Tarihi Lisans mezuniyetimden sonra İstanbul Moda Akademisinde Moda Yöne..