Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Kişilik testi hakkında

Kişilik testi hakkında
 

Makalemde Belirttiğim Kişilik Testi Sistemini, İnka Danışmanlık Sunuyor...


Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, ‘Kişilik’ tabiri hakkında öğrenmiş olduklarım sadece genel kültür şeklindedir. Psikoloji ile ilgili bir tek kitap dahi okumadım. Ancak sizlere bir ‘tecrübemi’ anlatacağım.

Bildiğiniz üzere piyasada yüzlerce ‘kişiliğinizi’ belirleme vaadinde ücretli ve ücretsiz testler var. Ben bu testlerden birini denedim. Ve inanamayacağınız derecede sevindim, mutlu oldum. Çünkü ben ne düşünüyorsam, gelen raporda aynısı var.

Psikoloji Uzmanları bilirler; 9 temel kişilik tipi vardır. Benim raporumda ‘7’ numaranın baskın çıktığı yazıyordu. ‘7’ numaranın anlamı kâşifmiş. ‘Araştırma meraklısı, gerektiği zaman eğlenen, hayattan zevk almasını bilen’ gibi ifadeler kullanılmış, raporumda. Kendi kişiliğim ile %89 oranında uyum sağladığını söyleyebilirim. Yeteneklerinizi keşfetmenizi sağlayacak bir test.

Ayrıca testin çok güzel bir yanı var. Diyelim ki, siz kişilik testini aldınız. Parasını ödediniz. Testi uyguladınız ve raporunuzu aldınız. Ancak sonradan bir de Meslek Seçim Raporu’ nu almak istediniz. Gidip de bir de Meslek Seçim Raporu için test çözmeniz gerekmiyor. Onun da parasını veriyorsunuz. Ve ilgili kişiler size bu raporu da açıyor. Yani tek test ile onlarca rapor alabiliyorsunuz.

Bu şirket genellikle kurumsal şirketlerle çalışıyor. Dershanelerle, okullarla anlaşmaları var. Her sene uygulanıyormuş. Ancak bireysel satış da yapılıyor.

Kendinizi yeniden keşfetmek istiyorsanız, mutlaka deneyin. Bir Meslek Testi sadece 10 YTL. Ben bunu da denedim. Veritabanlarında tüm meslekler tanımlanmış durumda. ‘Size Uygun Meslekler’, ‘Alternatif Meslekler’ ve ‘Size Uygun Olmayan Meslekler’ olarak meslekler sınıflandırılmış olarak raporunuzda sunuluyor. En güzel özelliklerinden biri de testi uygular uygulamaz raporu online olarak görebiliyorsunuz, yazıcıdan rahatlıkla çıktısını alabiliyorsunuz.

Kurumsal şirketler için daha da çok imkân sağladıklarını duymuştum. Meselâ dershane öğrencilerinin raporlarına dershanenin telefon numaraları ve logosu konulabiliyormuş.

Bu makalemi sadece tecrübemi aktarmak amacı ile yazdım. Herhangi bir reklam düşüncem yoktur.

Gelelim Şirketi tanıtmaya. Bu test sistemi, İnka Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. A.Ş. kuruluşu.

Resmi Web Sitesi: www.inkadanismanlik.com.tr
Kişilik Testi Sitesi: www.kisiliktesti.com
Meslek Testi Sitesi: www.meslektesti.com
Tel: 0216 522 10 70 Faks: 0216 522 10 71 (Üsküdar-İstanbul)

Başka bir makalemde görüşmek üzere…

 
Toplam blog
: 89
: 3439
Kayıt tarihi
: 10.11.07
 
 

Tesekkurler ..