Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Kısır döngü

Kısır döngü
 

Bugün çok kötüyüm arkadaş;
Canım dediğim üzmüş canımı hiç düşünmeden,
Bende üzmüşüm onu bilmeden,
Acıyor, acıtıyor sözleri hassas kalbimi
Yanağımdan süzülen yaşlarla
Olsun diyorum her şeyim o benim
Açıyorum kollarımı...
Uzatıyormuşum meğerse karanlığa,
Kapatıyorum.
işte o zaman çok kırılıyorum,
Kırıyorum.
Ama artık her şey ne fayda,
Raydan çıkılmış bir defa ,
Uzun uzun düşünüyorum bu defa,
Fani be bu dünya !
Kin için ömür kısa ,
Aşkını yaşamalı doya doya
Açıyorum tekrar bir daha
Gün ışığı gibi tekrar dönüyor kolları bana
Nefesimi çekiyorum yaşamdan zevk alırcasına
Lakin bitmiyor...
Arkada kalan kırıntılar,
Kara bulut oluyor.
Üzülüyorum ama bir şey kesfediyorum;
Kısır döngüymüş meğer bu içinde yaşanması güç olan dünya.

Fatoş VURAL
 
Toplam blog
: 7
: 559
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

İstanbul Üniversitesi Felsefe Bölümü (2008-2012) öğrencisi. En çok kullandığı kelime hayat. Hayat..