Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '15

 
Kategori
Teknoloji
 

Kişisel Blogları iyi Analiz edin. Onlar yeni dönem günlükleri

Kişisel Blogları iyi Analiz edin. Onlar yeni dönem günlükleri
 

Kişisel Blogları İyi Analiz Edin. Onlar Yeni Dönem Günlükleri


Başlıkta da çok açık bir şekilde bahsettim. Hepimiz hayatımızın belirli bazı dönemlerinde günlükler tuttuk değil mi? Özellikle kurşun kalemin ucunu traşlayarak başımızdan geçen hemen herşeyi o küçük defterlere yazdık. Kendi adıma şunu söylemek istiyorum ki Günlük tutmak çok büyük bir kazançtır ileride. Evet kabul ediyorum dünyada binlerce yazılmış harika anı kitapları, romanlar vs mevcut fakat şöyle düşünelim. Bundan 20 yıl sonra yaşlandığımız zaman gece uyumadan başımızı yastığımıza koyunca kendi kitaplarımızı okumak var değil mi? Her günün bir sayfayı oluşturduğu binlerce sayfa kendimizi kendimize anlatan bir roman, anı, macera belki de polisiye kitabımız olacak. Ama birde diğer taraftan düşünelim. Bugün blog üzerine yazdığımız günlüklerimizin 20 yıl sonra başımızı yastığımıza koyunca yanımızda olabilecek mi? Bence koman bir pişmanlık olacak tahta kalemlerle o küçük defterlere yazmadığımız için. Kaldı ki bu çok özel bir şey değil mi? Teknoloji ile artık bütün değerlerimiz de yok olmaya yüz tutuyor. Ben en güzel günlerimi yazdım ve Allah ömür verirse 20 yıl sonra bunları açıp okuyacağım. Okuduğum zaman da bile eminim ki İyi ki bu günlüğü tutmuşum diyeceğim. 

 
Toplam blog
: 2
: 60
Kayıt tarihi
: 28.08.15
 
 

Yüksek lisans yapmaktayım ve kendimi blog yazılarıma aktarmayı seviyorum.  ..