Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kişiselliğe Dair

Merhaba,

Kişisel Gelişimin bizler için ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu aralar bu türde kitaplar okuyup kendimi sorguluyorum.

Kitabı okurken cümlelerin içinde kaybolup bir kitapta olması gerekeni düşünürken bazen yanlış yaptığımı fark ediyorum bazen de hayır aslında bana doğru gelen bu diyorum. Sonra bir an diyorum ki doğru ve yanlışta göreceli diyorum ve kendimi sorgulamaya devam ediyorum.

Kesin doğru ve yanlışlar haricinde kalanlardan bahsediyorum. Güneşin sarı olduğu, bayrağımızın kırmızı-beyaz olduğu doğrular asla değişmez. Anlatmak istediğim tabi ki bunlar değil, aslında algılarımız. Eylemlere nasıl baktığımız? Bunlar da bildiklerimizden, tecrübe ettiklerimizden çıkan bir haritamız aslında.

Birkaç kitap okumakla kişisel gelişimci filan olmadım ama şunu anladım; hepimiz kendimiz için neyin doğru neyin yanlış olduğunu zaten biliyoruz, eğer ki yanlış bir şey de dahi yapıyorsak bu bizi doğruya götürdüğü inancından yapıyoruzdur. Kitaplar sadece bunu fark etmemizi sağlıyor. Bunları şey gibi düşünebiliriz birer hatırlatıcılar, telefonumuza kurduğunuz anımsatıcılar gibi.

Bazen bildiklerimizi de tekrarlamak farklı bir yol gösterir bize, olaylara hep “a” bakış açısından bakmadığımızda bir de “b” bakış açısından bakmamızı sağlar.

Okuyun, okuyacaksınız da zaten ama hayatının yaşam koçu da sizsiniz, hayatınızın mutlak gerçeği de sizsiniz.

Bizler ne istediğimizi neye inandığımızı bildiğimiz sürece zaten yolu biliyoruz demektir.

Sevgiyle Kalın…

 
Toplam blog
: 13
: 379
Kayıt tarihi
: 27.06.17
 
 

İşte öyle biri.. ..