Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '15

 
Kategori
Tasarım
 

Kişiye Özel Butik Sabunlar

Kişiye Özel Butik Sabunlar
 

Tekrar merhaba; beni bilen bilir. Yeni şeyler denemeyi ve hep üretmeyi seven biriyimdir. Daha önce ki bloglarımda butik kurabiye ve lokum yaptığımdan, uzun uzun bahsetmiştim. Şimdi bunlara bir de sabun yapımını ekledim. Her zaman hoşuma gitmiştir o rengarenk mis kokulu sabunlar. Hele ki özel güne göre tasarlanıp süslendiğinde çok hoş bir hediyelik olduklarının farkındaydım. Kolları sıvadım ve başladım sabun yapmaya. Yaptıkça keyif aldım. İstediğim renk ve kokuda, dilediğim modelde yapabilmek çok hoş bir duygu.

Butik kurabiye yapımı için sabırlı olmak gerektiğini yazmıştım, sabun yapımında ise sabır ve hız ikisi de olmalı, çünkü erittiğimiz sabun bazları hızlı bir şekilde donduğundan, hem dikkatli hem de hızlıca kalıplara dökmeliyiz. Tüm özel günlerinizde (düğün, nişan, doğum, kına, söz, sünnet vs. ) verebileceğiniz bu mis kokulu hediyelikler, sevdiklerinizi hem mutlu edecek hem de güzel bir anı olarak kalacak. Sabunlarımı ve diğer yaptıklarımı merak edip incelemek istiyorsanız facebook ve instagram adreslerinden takip edebilir ya da blogumu ziyaret edebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 8
: 482
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

1980 İstanbul doğumluyum. 4 yıl mühendislik eğitimi aldıktan sonra 2 yıl işletme masterı yaptım. ..