Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Kıskançlığından kendi cinsel organını koparan adam(!)

Kıskançlığından kendi cinsel organını koparan adam(!)
 

Milliyet.com.tr


Öyle bir erkek ki; kıskançlığından eşiyle daha ilk cinsel ilişki sırasında, eşi başka bir erkekle birlikte olmasın diye, eşiyle ilişki halindeyken erkeklik organının yarısını koparır.

Kim bu erkek?

Şu dünya denen gezegende öyle bir çift bildim ki dünya var olduğundan beri, böyle bir çift ne duydum, ne de gördüm..

Bütün varlığımla yemin ederim ki bu anlatacağım dişi ve erkekten başka, '' insan olarak'' dünyaya ne gelmiştir, ne yaşamıştır, ne de ölmüştür.. Hikayeyi okuduğunuzda sizde bana hak vereceksiniz bundan eminim..

Anlatacağım hikayede erkekle dişinin birbirlerine olan sevgisini, aşkını, ihtirasını, sadakatini, kıskançlığını ve ölene kadar olan bağlılıkları, dünyada hiç bir canlı çifte nasip olmamıştır herhalde.. Ben onların doğumdan ölüme kadar olan yaşam felsefesini gıptayla, ibretle öğrendim..

Bu çiftle, dinlenmek amaçlı gittiğim bir tatilde tanıştım.. Yemyeşil balta girmemiş bir orman denizinin içlerindeydi evleri.. Kendilerinden olanlarla birlikte yaşıyorlardı.

Erkek evleneceği dişiyi gözüne kestirmişse şayet, kendi gelenek ve göreneklerine göre kur yapmaya başlar.. Dişinin de gönlü varsa eğer, o da karşılıksız bırakmaz ve nihayetinde flört olurlar. Onların yaşantılarındaki zaman dilimine göre, bir müddet sonra da evlenirler..

Şunu açıklamakta yarar görüyorum, buradaki birlikteliği rast gele bir evlilikle sakın ha karıştırmayınız.. Çünkü ben, hiç bir insanda böyle sadakat dolu bir evlilik görmedim. Siz görmüşseniz şayet, ben de diyorum ki istediğiniz yerde size yemek ısmarlayabilirim..

Biliyor musunuz bu ikilinin en önemli özelliklerinden bir tanesi de evlilik hayatlarında bir kez cinsel ilişkiye giriyor olmaları? Yazıyı fazla uzatmayayım..

Evlenen bu dişiyle erkek, bizlerin gerdek dediğimiz o özel zaman diliminde ilk kez bir cinsel ilişkiye girerler. Ama! Öyle bir erkek ki kıskançlığından eşiyle daha ilk cinsel ilişki sırasında eşi başka bir erkekle birlikte olmasın diye, eşiyle ilişki halindeyken, erkeklik organının yarısını koparır. Acı içinde kıvranan erkek dişisinin ayakları dibine yığılır.. Bu olayı şaşkınlıkla yaşayan dişi, ayaklarının dibinde acı içinde kıvranan erkeğini o halde görmeye dayanamadığı için, yiyerek öldürür.

Bunların özelliklerinden biri de ''erkek olanın'' bedeninin daha doğuştan zehirle kaplı olmasıdır.. Dişi erkeğini yiyerek öldürür öldürmesine ama o eşini yedikçe, zehir bu, boş durur mu, vücuduna yayıldıkça o da çaresiz oracığa erkeği gibi yığılır, kalır. San ki onlar, ‘’Ya hep ya hiç’’ sözüyle doğmuşlardı..

Biz insanlar da birbirimizi arar dururuz, önce flört eder, sonra evleniriz. Tabii ki arada yer içer gezeriz, sonrasında da birbirimizi yalanlarla dolanlarla aldatır, kandırır, sonra da ne mi yaparız? Birbirimize hayatı zehir ederiz..

Düşündüm de yukarıda anlattığım örümcek çiftinden pek farkımız yok bizim?

Kim bu erkek diye sormuştum ya?

Cevap veriyorum!

''Örümcek Adam'' :)

Ben Sabiha Rana ''melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..