Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Aralık '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kıskançlık! Eşimi kıskanırım!

Kıskançlık! Eşimi kıskanırım!
 

Erkeğimi kıskanırım! Kadınımı kıskanırım! Milliyet


Kıskanç mısınız?
Neyi kimden kıskanırsınız?

Aşırı kıskancım sevdiğim hiç bir şeyi paylaşamıyorum, kimsenin benden üstün olmasını kaldıramıyorum, bundan sıkıldım artık kendime kızıyorum ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sevdiğim insanıda büyük baskı altında tutuyorum.

CEVAP:

Farkında olmadan aslında yalnızlığı seçiyorsunuz. İsteğinizin yalnızlık olup olmadığına karar vermelisiniz. Yaşam paylaşımlarla güzeldir, hep bana hep benim olsun, hep ben diyen kişiler zamanla birlikte kendilerinin yalnız kaldığını görürler ancak öyle alışmışlardır ki bu bakış açısına hatayı kendilerinde aramazlar ve daima başkalarını suçlarlar. Yalnızlık da bir zaman sonra birçok hastalığa davetiye çıkartır. Dolayısıyla mutsuzluğun yolunda görünüyorsunuz ki şu an bu halinizden sıkılma olması sizin artık gerçekleri görmeye başladığınızı ve kayıplarınızın da olduğunu düşündürüyor. Düşünün bir kuşu avucunuzda tutarken iyice sıksanız artık onu bulamayacaksınız! Neden bu kadar aşırı kontrollü olduğunuzu neden bu kadar kendinizi öne aldığınızı bilmeye elbette ki hakkınız var. Ancak bazen kişiler kendi başlarına nedenlerini göremezler ve ne yapmaları gerektiğini bilemezler. Bu nedenle sistemli bir şekilde psikoterapi görmelisiniz. Beklentileriniz, geçmişiniz ve geleceğiniz hakkındaki düşüncelerinizi ve duygu durumunuzu tek tek çözümleyebilmek için bir psikoterapist ile karşılıklı görüşmelisiniz.

Cevaplayan: Uzm Psikolog Yıldız Burkovik www.mcaturk.com 0216 418 15 00 NPİSTANBUL Hastanesi. www.npistanbul.com T:+90 0216-633-0-633

Sağlıklı ve huzurlu sevgilerle yaşayınız..

Sağlıklı yaşamla ilgili diğer konularımız: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=25
Cinsel Sağlık Hakkındaki diğer konularımız: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=63

NPİSTANBUL Hastanesi ve Memory Center Nöropsikiyatri Merkezi'nden 33 uzman tüm psikoloji ve nöroloji konusundaki sorularınızı cevaplandırıyor!... Ayrıca Psikiyatri hakkında her türlü detaylı bilgi http://www.psikoegitim.com/ ve 0216 633 06 76 nolu telefondan alınabilmektedir.

Gönül Notum:
Bu konularda bana yardımcı olacaklarına dair söz aldığım, NPSİTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesine, özellikle Sayın Prof. Dr. Nevzat Tarhan Hocama ve Sayın Uğur Canbolat Beyefendiye çok teşekkür ederim..

Saygılarımla.

Sabiha Rana

Adınız saklı kalmak kaydıyla bize her konuda yazabilirsiniz. İletişim: sabiharana@sabiharana.com
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..