Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '11

 
Kategori
Öykü
 

Kıskançlık!

Kıskançlık!
 

kadinmedya.com


"Ne yapıyorsun sen orada Ayşe?"

"Yazı yazıyorum"

"Ne yazısı?"

"Blog sitesine yazı yazıyorum."

"O fotoğrafın ne orada?"

"Nasıl yani?"

"Fotoğrafın diyorum. Arkadaş mı arıyorsun sen burada?"

"Ne arkadaşı? Benim sayfamdaki profilime bağlı olarak fotoğrafımı da koydum."

"Arkadaş sitesi mi burası?"

"Ne ilgisi var? Birçok kişi fotoğrafını koyuyor buraya."

"Hemen kaldıracaksın o fotoğrafı oradan. Ben nişanlımın ulu orta resimlerinin internet sitelerinde yayınlanmasını kabul edemem."

"Ne diyorsun sen? Biz burada kardeş gibiyiz. Yazılar yazıp, yorumlar yapıyoruz. Ne var ki bunda?"

"Benimle tartışma Ayşe, o fotoğraf oradan kalkacak."

"Ben zaten rümuzla yazıyorum. Kim olduğum da belli değil. Ama madem seni bu kadar rahatsız etti. Siteden fotoğrafımı kaldırırım o zaman."

"Ha...şöyle,,,Akıllı ol böyle."

"Dur bir dakika bakayım yazılarına..."

"Gel bak..."

"Bu yazının altındakiler ne böyle?"

"Yorum"

"Ooo, ne samimi yorumlar böyle?"

"Yorumlar bana değil, yazılara yapılıyor.Böylelikle yazılarım hakkında feedback alıyorum"

"Başlarım feedback'ine....Bundan sonra yazılarını yoruma kapatacaksın"

"Anlamadım?"

"Eğer bu siteye yazı yazmak istiyorsan, yazılarını yorumlara kapatacaksın."

Yazılarını yoruma kapatan Ayşe, bir süre sonra da yazı yazmayı bırakır.


******

Aradan 3 yıl geçer. Birgün gazetelerin üçüncü sayfasında şöyle bir haber çıkar. Haber şöyledir:

Ayşe Yılmaz adlı bir kadın kocası tarafından bıçaklanarak öldürülmüştür. Polis, cinayetin kıskançlık yüzünden işlendiği bilgisini vermiştir.


 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..